Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Uw aankoop in 1 / 160

Gestart door boby, 12 januari 2012, 20:33:54 PM

boby

Bonjour,
Je met se poste pour voir des photos de vos mod?les que vous avez en possession.
Mod?le de toute chemin de fer.
Car j'ai changer d'?chelle,d'ici quelques jour je vais mettre mes photos de mes mod?les.
Merci de votre aide pour que ce fil progresse.

Hello,
I will post is to see pictures of your models you have in possession.
Any model railroad.
Because I change the scale in a few days I'll put my photos of my models.
Thank you for your help so that this thread is progressing
 

Gerolf

#1
boby, gebruik je Google Translate of zoiets ? Je vertaling is moeilijk te begrijpen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

#2
Denk dat ook, als je het terug in google translate stopt krijg je redelijke deftige zinnen...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

boby

#3
Bonsoir,
C'est justement, je utilise Google traduction je vais essayer l'anglais

Good evening,
Precisely, I used Google translation I will try English

goede avond,
Precies, Ik gebruikte Google vertaling zal ik proberen Engels
 

marc goovaerts

#4
Il est temps que Google passe de nouveau au secondaire....

Gerolf

#5
Dat je van schaal ging veranderen leek logisch, gezien je talrijke aanbieding in de rubriek "te koop" [;)]
Het is blijkbaar de bedoeling dat dit een "mijn nieuwste aanwinst -N" wordt, en zonder onderscheid van land of tijdperk.
Michiel, Marc, ModelspoorfaN, ... U wordt geroepen [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

#6
Hoi boby,

ik zal mijn nieuwe aankopen hier ook plaatsen. Dat zijn wel steeds zielige occasie-modellen die nog een hoop aandacht nodig hebben. [;)]

Hoe dan ook, is dit draadje een leuk initiatief om de N-hoek wat op te fleuren. [^]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

boby

#7
Bonjour,
Voici 2 photos de la loco diesel 218 DB de fleischmann avec inversion des feux blanc et rouge en ma possession.


Hello,
Here are two pictures of the diesel loco 218 DB Fleischmann with reverse lights white and red
 in my possession

hallo,
Hier zijn twee foto's van de diesel loc 218 DB Fleischmann met omgekeerde lichten wit en rood
 in mijn bezit

[/img]

[/img]

 

Michiel

#8
Mijn aanwinst van deze week: een type 96 van de Belgische Staatsspoorwegen... moet het worden.

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

boby

#9
Bonjour,
Voici encore 2 photos du wagon DB de la WLE de fleischmann n?852304

Hello,
Here are two pictures of the car in the DB Fleischmann WLE No. 852304

hallo,
Hier zijn twee foto's van de auto in de OB Fleischmann WLE No 852304

[/img]

[/img]
 

Frank_N

#10
Daar zijn we dan: Voor mijn verjaardag een V100 DB epoche III:
http://www.hornbyinternational.com/product.php?id_product=572
Met een prima werkend koppeling (Simplex) mechaniek. Werkt zelfs in een (niet te kleine ) bocht. Fraaie verlichting, met rij-richting wissel. Misschien iets voor Michiel[?]
Voor een Arnoldlocje zeer goede rijeigenschappen je kan het laten "kruipen" op de rails! Helaas zonder vliegwiel. men heeft gekozen voor antislipbandjes, en extra gewicht blokjes.
De voorlaatste aanwinst: Fleischmann 8357 "Pilsner/Urquell" bierwagen van CSD (Tjechie). Met [;)]  aan de Directeur van "Marche em Bieres" [^]
Op mijn verlanglijstje staat nog een Pruisische T12 (Belgie: type 96).
Groet van Frank

Reeks1976

#11
Mooie lok  Michiel ,

Hoe zijn rij eigenschappen ? Is het een Arnold ?

Groet Alexander

Frank_N

#12
Dat is zeker een fraai exemplaar! Jammer dat er een buffer ontbreekt, Michiel.
De nieuwe Arnold http://www.hornbyinternational.com/product.php?id_product=566
Lijkt me ook fraai, Al is met niet bekend hoe de rij-eigenschappen zijn. Of dit model te digitaliseren is blijft ook nog de vraag.
Groet van Frank

boby

#13
citaat:
ModelspoorfaN Geplaatst - 14/01/2012 : 19:24:11
--------------------------------------------------------------------------------
Daar zijn we dan: Voor mijn verjaardag een V100 DB epoche III:
http://www.hornbyinternational.com/product.php?id_product=572
Met een prima werkend koppeling (Simplex) mechaniek. Werkt zelfs in een (niet te kleine ) bocht. Fraaie verlichting, met rij-richting wissel. Misschien iets voor Michiel
Voor een Arnoldlocje zeer goede rijeigenschappen je kan het laten "kruipen" op de rails! Helaas zonder vliegwiel. men heeft gekozen voor antislipbandjes, en extra gewicht blokjes.
De voorlaatste aanwinst: Fleischmann 8357 "Pilsner/Urquell" bierwagen van CSD (Tjechie). Met  aan de Directeur van "Marche em Bieres"
Op mijn verlanglijstje staat nog een Pruisische T12 (Belgie: type 96).



Good evening
I just asked precisely in MODELLBAHN chop-lipped loco that interests me and if it was possible to put a decoder in the loco and whether there are any red lights.(v100 DB)
But for now no answer.

daniel

goede avond,
Ik vroeg juist in Modellbahn chop-lippen loco die mij interesseert en als het mogelijk was om een decoder in de loc gezet en of er geen rode lichten.(V100 DB)
Maar voor nu geen antwoord.

daniel
Bonsoir,
justement je vient de demander chez modellbahn-chop lippe que la loco m'int?resse et si c'?t? possible de mettre  un d?codeur dans la loco et s'il y ? des feux rouge.(v100 DB)
Mais pour l'instant pas de r?ponse.

daniel
 

Frank_N

#14
@Boby,
Hoewel ik het niet helemaal begrijp, lijkt het me onmogelijk de nieuwe Arnold V100 te digitaliseren. Mijn excusses indien ik niet het juiste antwoord geef[;)]
Edit: Er  is in dit model geen plaats voor.
Groet van Frank