Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Cardigan Bay Coastal RR

Gestart door Martin Welberg, 07 januari 2012, 04:12:09 AM

Tjalling

Hoi Martin,

Schitterend! Echt overtuigend.

Toch iets weten te vinden:
De aansluiting van de boomstammen met de grond boven de motorkap van de auto: Het lijkt alsof de onderkanten van de stam vlak zijn, en deze iets te hoog staan.

Nogmaals, heel knap gemaakt, en ik doe je dat (nog niet) na!

Groet,
Tjalling

 

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Martin Welberg

Alweer een tijd geleden dat ik hier wat heb laten zien, bezig met het opruimen van de rommel kamer, 2 modules op z'n plek gezet...





beetje meer op te ruimen en dan is de kasten die al 2 jaar klaar staan onder de schuine kap drukken, kan ik eindelijk het eiland op z'n plek zetten..
Ook nog een nieuw speeltje, geruild...



Heb JMRI up and running zoals de yanks het uitdrukkenbesturing met with Iphone of Android. Wissels gaan ook naar servo of Cobalts met aansturing via knoppen op de facia en via de tablet / telefoon....

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kautenbach

machtig speeltje ;D ;D, heeft dat spul ook echt zo rondgereden?


Kautenbach


evan

En het geluid is ook apart :)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Martin Welberg

Da's het zeker..

Na een beetje uitslapen er vandaag een fijn rustig knutseldagje van gemaak. Maar effe het gat tussen Mara Harbor en Cardigan dicht geknikkerd met XPS. Om het allemaal wat te versnellen gister een pistool gekocht met een bus PUR steenlijm..m'n buurman had geen 010 purlijm, gaat lekker snel en plakt als de neten. Gat gedicht, tijd voor de Frocks en een lading steunmuren. Wel een beetje duits maar kom anders niet echt weg met dat wat i al bedacht had en dat wat veranderd is..Verder nog een stukkie uitneembaar maken om het gat naast de locloods te vullen en dan is het tijd voor andere zaken..














Gerolf

Mooie overzicht-foto's  :P  :P  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Martin Welberg

Maar eens een beginnetje gemaakt met wat afwering her en der, eerste Frocks, natuurstenen kademuurtje. Foamboard gelijk zonder karton en een zacht potlood, later wat houten paaltjes ervoor ofzo..uiteraard nog een lading gesnij en ander gerotzooi in het XPS....










Steam.N

Ziet er alweer prima uit, Martin !  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

sdz1976

Wat ga je weer snel, mijnheer Martin :)
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1