Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Cardigan Bay Coastal RR

Gestart door Martin Welberg, 07 januari 2012, 04:12:09 AM

Gerolf

Citaat van: Steam.N op 13 april 2015, 00:24:27 AM
Alweer machtig mooi ...

Vooral dat rommelhoekje tussen de huisjes  :P  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter


PeterVG

Martin

Diep respect van hieruit voor je werk. Altijd zijn je bijdragen super leerzaam.
Als ik je een tip mag geven. Op je recente fotos zie ik dat U dor gras tussen de rails heeft geplant.
Dat lijkt me voor een diesellijntje realistisch. Voor een stoomlijn zou ik dit echter niet doen.
Dor gras was super gevaarlijk voor brandvorming. Om uw dor gras realistisch te krijgen met passerend stoomverkeer zou ik verbrande plekken inbrengen.



Deze foto toont het resultaat van dor gras en een passerende stoomtrein. Een stoomloc laat altijd wel een beetje smeulend as vallen en dan is brand snel ontstaan. Na het maken van deze foto heb ik het vuur snel gedoofd.



Een stoomspoorlijn zonder deze stille getuigen langs de spoorberm is geen echte stoomspoorlijn.
Dus tijdperk III rijders, dit lijkt mij een leuke tip om de realiteitsgraad van de modelspoorweg op te krikken.

Martin Welberg

Kijk, dat zijn mooie details...die ga ik zeker meenemen..

John Lostcreek

Groeten John

www.lostcreek.nl
Team Mitropa www.teammitropa.nl

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

sdz1976

Rommelhoekjes zijn altijd cool  :D

grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kautenbach

ga je je baan in de fik steken Martin :-\ :-\ :-\ hmmmmm, zund.... 8) 8)

nee, gaat vast iets gebeuren, blijft geweldig mooi met al die detailleringen zo, Herr Ebe wil vast graag boeken!!

Martin Welberg

Duurt me te lang Wim...zit ie d'r al ?

Kautenbach

net terug, baantje staat, groeten van Herr Ebe ;D

kommienoglangus?

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Martin Welberg

Citaat van: Kautenbach op 14 april 2015, 21:30:18 PM
net terug, baantje staat, groeten van Herr Ebe ;D

kommienoglangus?

Zeg 'm maar hallo van me....als ik wat tijd kan vinden....

Ben altijd al gek geweest van pyrotechniek, misschien eens wat proberen....horen jullie brand alarm weet je dat het bij mij is  ;) :P

loebaske

Heb net op tijd de brandblusser kunnen ter hand nemen  ;) ;) wel een mooie wintersfeer  ;) ;) ;)

Chrisrail

#689
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }