Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Cardigan Bay Coastal RR

Gestart door Martin Welberg, 07 januari 2012, 04:12:09 AM

evan

Wees maar terecht trots ;)

Proficiat!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Martin Welberg

Thnx Evan !!

Vanavond maar 's een klein beetje aan het knoeien geweest met een van de hutjes in Noas Cove. Foamboard, geschildert pastelpapier en karton..








Cozzy

Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

doomslu

Hij begint het te kunnen, hé mannen!  ;D ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Martin Welberg

Beetje aan 't werk geweest met modules 3,4,5 en 6. Module 3 staat in 2 lagen zwart/bruine latex en nr 4 heeft z'n eerste laag gehad. Op de andere 3 bezig met het rotsige werk  zoadat ik binnenkort rails op het bruggetje kan pleuren. M'n gebruikelijke alufolie, tandartshaakie, staalborstel en platte brede kwast techniek.
Zoals gebruikelijk kom je zonder spul te zitten als er geen toko open is...












Steam.N

Alweer erg mooi werk, Martin !
En dat terwijl je nieuwe speelgoed op je zit te wachten ... Dat noem ik pas karakter  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Martin Welberg

Daar ben'k vandaag weer mee aan het knutselen geweest.... ;)

Martin Welberg

Tijd voor boodschappies heb ik niet , zit dus nog steeds zonder calcast 300. Dan maar 's bezig met het leggen van shakes. Met het handje uit echt 0.5mm red cedar fineer gesneden. Stukkies van plm 6 bij 9mm. Daklijn en oppervlak check...



Een kantje klaar, lichies ingebouwd grotere dak verlijmd en vastgezet.....



En een overzicht van het kleine dorpie bij de zee....


Pol

't Lijkt wel een scène uit een film ... Echt knap gemaakt (weeral!)  :D
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Gerolf

Citaat van: Pol op 04 december 2012, 07:37:36 AM
't Lijkt wel een scène uit een film ... Echt knap gemaakt (weeral!)  :D
Yep, boordevol sfeer  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steven123

Zeer netjes, ik vind de hout-look die je telkens toepast erg geslaagd, doet mij eveneens aan een western movie denken  8).
Mooi mooi!

Groeten & nog veel plezier
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Martin Welberg

Merci heren..

Man wat begint het koud te worden! Omda'k het wel een beetje zonde vindt 's avonds 250m2 wekplaats te verwarmen om op een paar m2 te werken aan m'n modules ben ik maar weer 's naar m'n zolder verhuist. Beetje werk aan het hutje met de handgelegde shakes, moeilijke punt gehad...





Denk da'k het wel wat vindt de shakes naast het dakleer. In droogtijden wat werk aan de brug die Nolans Wharf met het vaste land verbind. Paar schoren en ander spul..







Paar kleine dingetjes nog en dat ding kan op z'n plek...

René

Nu zie ik het laatste plaatje voor de derde keer. Om helemaal bij weg te smelten.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Martin Welberg

Shake it up baby now......bijna klaar op het ene pandje. Schoorsteen van blauwe meuk..







Zoveel lol in dit gepruts dat ik Geezers joint ook maar van die dingen voorzie. Eerst een aantal cornerposts en windveren en daar gaat ie weer....


Martin Welberg

Een pannenbier voor iedereen ! Dakkies zitten dicht. Metalen nokkappen uit alu plakband, beetje roestige verf moet nog gebeuren...





op de kleine bruine....



en als toegift nog wat plaatjes van m'n baan...