Cardigan Bay Coastal RR

Gestart door Martin Welberg, 07 januari 2012, 04:12:09 AM

Martin Welberg

't Is ook niet zo moeilijk Tom  ;)

Schoren op z'n plaats





verder met een likkie verf en wat NBW's

René

Nou, waar wacht je nog op? Rails erop en rijden.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl


Kautenbach

 ;D goed werk, en mooi tempo, de hele Nekkarhal bouw je zo mooi vol! ::)
ben benieuwd naar t resultaat,

Martin Welberg

Pff, die nekkerhallen zijn wel errug groot  :o

Zo heb effe geduurt, het schilderen van alle 18 tressletjes en er zo'n 288 NBW suggesties opplakken en indrukken. Stukkie 0,3 museumkarton 2x2 en een messing spijkertje...



Kan 'r wel mee door met een likkie verf...





Nog een paar likkies verf op een aantal NBW's smeren en ik kan weer aan de bruggenbouw...

Steven123

Amai, dat is een heel jobke  :P
maar zeker de moeite want het ziet er heel chique uit  ;)
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Martin Welberg

Thbx Steven, ben er nog nie, waren alleen de pootjes nog maar  ::)

Stukkie verder met het ding, althans de eerste helft..aardig wat plankies weer verwerkt, als ik hier klaar mee ben wordt ie weer 's geschilderd. Daarna bielzen en rails met het handje









Ding kan er nog steeds uit, ga de NBW's maar op de werkbank doen....

Kautenbach

 :)mooi werk, en niet alleen de baan, flink wat mooi spul als achtergrond :) ;)

t'ziet er zo eenvodig uit, is et niet, goed bezig!!

Gerolf

Zo'n trestle heb ik altijd iets fantastisch gevonden.  8) Geweldig om die in fase van modelbouw-opbouw te zien  :)
Jammer dat het in België niet voorkomt, anders had hier al lang zo'n ding gestaan  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

GVL

Werken met een dankbaar materiaal in de mooiste schaal. Bij het zien van degelijke beelden, krijgt men ook wel zin om iets in On30 te bouwen ...

Martin Welberg

Dank mannen !

Zo naast het knallen en knetteren aan de 9 modulebakkies voor een mede modelbouwer  toch ook maar een beetje aan het bruggetje gewerkt. Beetje stain en verf, wat NBW's en de bielzen kunnen erop...





Totale lengte ongeveer een meter......

conducteur

Citaat van: Gerolf op 14 oktober 2012, 09:07:35 AM
Zo'n trestle heb ik altijd iets fantastisch gevonden.  8) Geweldig om die in fase van modelbouw-opbouw te zien  :)
Jammer dat het in België niet voorkomt, anders had hier al lang zo'n ding gestaan  :P
Voor de vervollediging van de Antwerpse ring, De nieuwe lange wappertrestlebrug?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Martin Welberg

Zo storinkje in de werkplaats, meer tijd om wat te bouwen  ;D

Heeft me een 2,5 uur gekost alle bielzen te stainen, op maat te knippen en vast te lijmen....







De paar uitstekende bielzen zullen een platformpje krijgen met wat touw en emmers, stoomloks en houten bruggen is niet de beste combinatie  ;)

Michael

Martin, als storinkjes dit soort gevolgen hebben mogen er meer komen, ziet er strak uit, stand Mitropa toch in Mechelen, ik kom even buurten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Hmm, liever niet Michael, meer storing gaat een beetje ten koste van het werk wat ik voor klanten nog af moet maken. Sta idd in de stand van Mitropa, gezellig buurten goed plan..