Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Cardigan Bay Coastal RR

Gestart door Martin Welberg, 07 januari 2012, 04:12:09 AM

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Prachtige foto's, Martin. Ook in sepia [:p]
@JP: Al eens bij de plaatselijke bloemenwinkel gehoord? [;)]



Is een optie Gerolf, maar wat gaan die aanrekenen?
Had gedacht eens bij AVA te gaan kijken, misschien dare. Op ebay heb ik wel een en ander gevonden, maar ja de verzendkosten dan weer he.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

kasteel

kijk eens bij AVEVE -meestal hebben ze een afdeling voor bloemschikken
groeten

Martin Welberg

citaat:
Geplaatst door ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Prachtige foto's, Martin. Ook in sepia [:p]
@JP: Al eens bij de plaatselijke bloemenwinkel gehoord? [;)]



Is een optie Gerolf, maar wat gaan die aanrekenen?
Had gedacht eens bij AVA te gaan kijken, misschien dare. Op ebay heb ik wel een en ander gevonden, maar ja de verzendkosten dan weer he.



Haal ze zelf hier in Nederland bij de bloemist / bloemenwinkel met een prijs van ongeveer 10 euro per doos van 2 kilo. Vooral in het dunne draadwerk een ernstig aantal. hebben wel een lengte van 40cm en de 0.4mm van 30 cm. Dit is de groothandel http://www.hrgmbh.de/ staat the-wire-man.com op de dozen..

Martin Welberg

citaat:
Geplaatst door kasteel

kijk eens bij AVEVE -meestal hebben ze een afdeling voor bloemschikken
groeten




Het is idd bloemschik materiaal..

Steam.N

citaat:
Geplaatst door ToThePoint

... ik zou bij god niet weten waar men die ijzer bloembind draad haalt. ...

Bij de rozenkweker of Van Gastel in St.Kat.Waver (aan het einde van de R6), bij Van Uytsel in Kontich, ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

gjvdz

meer als een ooo komt er voorlopig niet [:D] mijn mond valt open van de sfeer en de prachtige foto's, die in sepia met de invalsweg is gewoonweg super!
Mvg Giel-Jan

Martin Welberg

Dank U Giel-Jan, vind alleen dat het nog steeds niet "af" is..
Vanavond wat aan het werk geweest met nog wat groen. Had wat hoge tot lage struiken nodig, als eerste een spreidden die volgens mij aardig vaak onder bomen groeien...



daarna wat hogere struiken



en nog wat met een aardig dooie onderkant





gebruik voor struiken bloemistendraad 0.4 die ik in een blob hete lijm steek en daarna beplak met decotwister fibers, 6 en 2mm grasvezels, WS fineturf en bladeren van Noch en Polak
Tevens nog wat lage boomachtige stuiken gebouwd op dezelfde manier als eerder beschreven..
Daarna planten ...



als jullie van mening zijn dat ik wat 'teveel' aan het begroenen ben laat het me dan weten...


Martin Welberg

Vandaag nog even bezig geweest met meer view blockers, nog een boom geplaatst naat het kleine schuurtje en eentje naast Mike C's...toeschouwer moet er nu echt omheen kijken






Martin Welberg

En dit kon ik effe niet laten, licht uit, licht aan .....nachtfoto's !!





Sorry dat ik jullie dood gooi met foto's, da's ook nog zo'n hobby van mij ..fotograferen

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

citaat:
Geplaatst door milocomarty
Sorry dat ik jullie dood gooi met foto's, da's ook nog zo'n hobby van mij ..fotograferen
Zolang ze zo sfeervol zijn, is dat geen enkel probleem [;)] [8D] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Paulogic

Deze foto's zijn aangenaam hoor. Laat ze maar komen.
Inspiratie voor iedereen ![^][:p]
mvg,
Paul(ogic)

Martin Welberg

Ah mooi, dan blijf ik jullie verblijden met plaatjes, ook een mooie hobby [8D]
Op dit moment effe geen bomen meer maar onkruid en bosjes, avond ging snel voorbij met het maken van struikjes en ander klein groen, en het planten uiteraard?











Als er interesse in een handleiding is hoe ik deze prut maak laat het me weten, maak ik er een?