Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Cardigan Bay Coastal RR

Gestart door Martin Welberg, 07 januari 2012, 04:12:09 AM

OlivierV

Fijn ook eens wat overzichtsfoto's gezien te hebben en je nieuwe bouwsels zijn ook al weer top!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

vyncky

Leuk muurtje  8)

Is het daar niet wat warm op de zolder? :p

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

SuSke

Leuk keermuurtje  ;)

Is toch fijn op een iets grotere schaal en als het dan ook zoals in het echt niet zo nou steekt als het maar blijft staan, heb je wel een grote vrijheid.

Anyway, goed bezig Martin
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.


Steam.N

Je gaat wel snel vooruit !
Mooie overzichtsfoto (ik wou dat ik ook al zo ver stond  ;) )
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Rangeerduivel

prachtig geheel Martin,,
die tunnel daar in die hoek,is ie doodlopend of gaat die naar je tuinbaan? ;D ;D

;)

vyncky

Leuke vooruitgang, Martin!

Die uitstekende pinnen rechts zijn dat wisselaandrijvingen?

Yannick

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Martin Welberg

Dank heren, sjoemel wel een beetje aangezien ik de bakkies al een tijdje in de ruwbouw klaar had staan..pinnen zijn idd de wisselaandrijvingen..knoppies geleend voor Mara Harbor..en het tunneltje...dat is voor een volgende beurs opstelling..

OlivierV

Snelle jongen jij! En altijd zo strak!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Martin Welberg

Lang geleden dat hier wat is geplaatst, de kogel is door de kerk. Door gebrek aan ruimte en nieuwe plannen zal Nolans Wharf, mijn eerste baan op OntraXs 2012 moeten wijken. Een ieder die me een goed bod doet mag hem hebben..

Martin Welberg

Wat aan het kloten met wat divers materiaal om grond te maken...paar kleurtjes verf erop.









Misschien een nieuw product in de maak...daarna wat kloten met layered tufts en wat ander materiaal uit eigen stal.









Nog niet klaar maar wel lekker bezig..


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

Dank!
Eens kijken hoe het eruit ziet met een H0 menske op een schaal 0 baan.