Hoi Johan, ik kan het gedeeltelijk eens zijn met jou.
Het is waar, we hebben het er na Genk 2011 uitgebreid over gehad met de leden, aan het afwisselend verkeer moet wat gedaan worden. Zeggen is echter makkelijker dan doen. Een ganse dag voor rijdende treinen zorgen is een vaak heel erg onderschatte klus!
Bovendien is ons grote probleem telkens om genoeg bemanning te vinden. Het spreekt voor zich dat we ook graag eens de beurs bezoeken. In de praktijk komt het er op neer dat het slechts een handvol is dat daar het godganse weekend de baan bemand. Bedankt mannen! [

]
Dat ze niet enthousiast zijn, dat is helemaal niet waar. Vraag maar aan bvb Patrick. Hij geeft steeds met de glimlach de nodige uitleg aan de ge?nteresseerden.
We zouden moeten groter worden, maar het enthousiasme om er in te springen is blijkbaar zoek.
Beide fora hebben zeker 300 min of meer actieve leden, maar hoeveel daaronder doen er mee? Bedroevend weinig. Het is zoals de meeste treinclubs: de meeste stuurlui staan aan wal... met de handen in de broekzakken.
Nochtans is een module bouwen niet eens zo'n groot obstakel. Bovendien is het een overzichtbare klus die je op enkele maanden kan klaren. Het is eens wat anders dan die droom-treinbaar waar we al decennia aan werken en die nooit af raakt (ik spreek van ondervinding [:I]).
Ik weet dat het nu quasi te laat is voor 2012, maar wie weet... ook medewerkers zonder module zijn welkom in Mechelen, al was het maar om het vuur aan de lont te steken. [

]