Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Photobucket

Gestart door wdn, 24 december 2011, 18:53:49 PM

Havoc

Ik merk net dat die idioten weer maar eens de interface veranderd hebben en dat je nu flash moet hebben om een file te uploaden! Vermits ik sinds 1993 of zo nooit flash op mijn pc gehad heb (en ook niet van plan ben erop te zetten) vrees ik dat ik naar een andere site op zoek ga.

Als er iemand suggesties heeft?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

De webruimte die je van je internet-provider gratis krijgt activeren? Dan heb je alleen een programma zoals FileZilla nodig.[;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mdvholland

citaat:
Geplaatst door Havoc

Ik merk net dat die idioten weer maar eens de interface veranderd hebben en dat je nu flash moet hebben om een file te uploaden! Vermits ik sinds 1993 of zo nooit flash op mijn pc gehad heb (en ook niet van plan ben erop te zetten) vrees ik dat ik naar een andere site op zoek ga.

Als er iemand suggesties heeft?



probeer mijnalbum.nl eens? heb er zelf wel goede ervaringen mee.
Geen idee of he flash gebruikt.

http://www.mijnalbum.nl/Album=AKKFO4QJ

groet,
Matthijs

Ronald

Ik snap 't probleem van het gebruik van flash niet, met alle respect overigens voor gebruiker Havoc. Waarom niet gebruiken? Wat is er mis mee dan?

Havoc

Nu je het zegt Gerolf, die webruimte is een idee. Ik heb daar ooit [:I] eens een begin van een website opgezet. Enig probleem is dat je dan zelf alles moet organiseren. Maar wel minste verrassingen natuurlijk.

Mijnalbum.nl ziet er ook niet slecht uit.

Enig probleem is dan alle posts op alle sites gaan updaten naar de nieuwe links...[B)]

Probleem van flash is dat het altijd problemen geeft. Vroeger was het dat het alles pokketraag maakte (einde jaren 90), dan crashte het tegen de sterren, dan was het niet beschikbaar in 64bit etcetc. Je moet niet om de 2 weken updaten, geen enorme minuten wachten iedere keer als je opstart of er geen updates zijn. Als je het weglaat draait alles gewoon veel vlotter. Er worden geen MB en MB gedownload om een onozel icoontje te laten ronddraaien of en stom filmpje met reclame waar je toch niet zit op te wachten. En je verspilt geen uren met het kijken naar stomme youtube filmpjes [}:)]
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Binco

citaat:
Geplaatst door Binco

probeer Picasa van Google eens.
(Google -> meer -> Foto)

[:)][;)]


Marielle_S

Waarom niet dan? (als ik mag vragen) Is het slecht voor pc's of..?

Gr, Marielle


________________
kinderkleding