MSM 110

Gestart door doomslu, 18 december 2011, 20:34:59 PM

Geert

citaat:
Geplaatst door ERVIN

i.v.m de Reeks 59 van Marklin , ??n loc is uitgerust met sound de andere niet , zoals Jurgen al schreef in een ander draadje kan je die locs dus niet in tractie laten rijden , dus niet alleen de schildering is fout , maar ook hier hebben ze dus een fout gemaakt , ofwel breng je een dubbele loc-reeks uit , beide met sound , ofwel steek je in beide locs g??n sound![:(!]

Ik snap dat management ginder niet hoor.[xx(]



Wat ik me nu afvraag, als je de directe snelheidsregeling inschakelt van beide loks. Heeft de sound functie nog invloed op de snelheid?


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Gotischeboog

Het is nu 10 januari 2012 en ik heb nog steeds MSM 110 NIET ontvangen ondanks dat ik mijn abo in november heb verlengd voor twee jaar! OP MIJN MAILS EN GEWONE POST WORDT DOOR DE REDACTIE EN DE ADMINISTRATIE NIET GEREAGEERD. HET TELEFOONNUMMER IS OM "TECHNISCHE REDENEN" NIET BEREIKBAAR. WEET IEMAND HOE DE REDACTIE VAN DIT BLAD TE BEREIKEN?
Een wachtende en ietwat ongeduldig wordende lezer,
Gegroet, Ad. Beslist eens kijken op: www.gotischeboog.com

Guy Van Meroye

Dag Ad
De redactie van het blad houdt zich niet bezig met de abonnementen, verzending en dies meer. Daarvoor zijn de mensen van de administratie van ThinkMedia. Probeer dus eens een mail naar administratie@thinkmediamagazines.be, of cclerick@thinkmedia.be (Christel Clerick), te bereiken op 00 32 3 20 20 170.
Dat moet vast lukken.
Guy
 

cyberbeast

Vreemd. Ik had ook een nr niet ontvangen. Na een mailtje naar de bewuste dienst had ik een paar dagen later het nummer in de bus.
 

Gotischeboog

citaat:
Geplaatst door Guy Van Meroye

Dag Ad
De redactie van het blad houdt zich niet bezig met de abonnementen, verzending en dies meer. Daarvoor zijn de mensen van de administratie van ThinkMedia. Probeer dus eens een mail naar administratie@thinkmediamagazines.be, of cclerick@thinkmedia.be (Christel Clerick), te bereiken op 00 32 3 20 20 170.
Dat moet vast lukken.
Guy


Beste Guy, dat lukt dus niet. Beide e-mail adressen heb ik diverse malen aangeschreven en NOOIT een reaktie gekregen!?! Daarbij ben in de telefoon geklommen en heb het genoemde telefoonnummer gebeld en kreeg te horen dat dit nummer niet te bereiken was door "technische werken". Hoe nu verder?
Trouwens ik heb overigens wel een door U ondertekende brief gekregen dat mijn abo afliep en dat ik v??r 9 december 2011 mijn abo moest verlengen om geen blad te missen. Ik heb me aan de termijn gehouden en voor twee jaar betaald, edoch geen MSM eind december 2011.
Gegroet, Ad. Beslist eens kijken op: www.gotischeboog.com