Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Bijeenkomst van RR Traincontroller Gebruikers?

Gestart door anne w, 13 december 2011, 10:54:02 AM

anne w

Onderstaand bericht is door een ?mede-MSG-er? op het 3-Railforum gezet en ik heb hem beloofd het bericht wat verder te verspreiden.

Als je je wilt ori?nteren op dit programma is dit NIET de juiste gelegenheid, het gaat om een ?ervaringen uitwisseling? bijeenkomst.

Als je belangstelling dan de onderstaand beschreven procedure volgen, je kunt mij ook een PB sturen, dan zorg ik wel dat die ter bestemder plaatse komt.

Groet, Anne W


Hallo TC-gebruiker,

Wij, dat betekent de M?rklin-groep van MSG-DenBosch, gebruiken Railroad?s TrainController voor de besturing van onze baan. Wij hebben het sterke vermoeden dat wij niet de enige gebruiker van deze software zijn in Nederland. Ofschoon onze baan goed werkt, hebben wij zelf de behoefte om ervaringen, vragen en tips met andere gebruikers uit te wisselen.

Daarom vragen wij ons af of het een goed idee is om Nederlandse gebruikers van deze software eens met elkaar in contact te brengen tijdens een gebruikersbijeenkomst, zodat tips, ervaringen en vragen met elkaar uitgewisseld kunnen worden.

Onze vereniging beschikt over een eigen gebouw waar voldoende ruimte en faciliteiten (catering) aanwezig zijn om zo?n gebruikersbijeenkomst plaats te laten vinden. Als gastheer hebben wij reeds driemaal het 3-Rail-forum mogen ontvangen. Kijk eens op onze website: www.msgdenbosch.com of kijk op dit forum naar reacties over de forumdagen.

Diegenen die belangstelling hebben voor zo?n gebruikersdag verzoek ik om dat kenbaar te maken als een reactie op dit forum, maar ook door mij een mail te sturen naar Prmanager&msgdenbosch.nl, waarbij het &-teken natuurlijk vervangen moet worden door het @-teken (apestaartje-teken).

Indien zich voldoende gebruikers aanmelden (zo?n 20) dan zijn wij bereid om zo?n gebruikersbijeenkomst te organiseren. Uiteraard proberen wij dan ook adviseurs en misschien meneer Freiwald zelf aanwezig te laten zijn. Uiteraard hoort een uitvoerige uitleg over onze implementatie van de software tot de mogelijkheden.

Met vriendelijke groeten,
Walter oostdam
Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, waarvan 4 ESU,  (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28/27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.