Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

POLL index artikels

Gestart door doomslu, 10 december 2011, 16:18:55 PM

doomslu

Beste mensen ik wil graag massaal jullie mening kennen.

Kennen jullie deze pagina? url="http://www.modelspoormagazine.com/index.php?option=com_content&view=category&id=49&Itemid=63&lang=nl"index artikels/url

Gebruiken jullie dat soms?

Wat vinden jullie het makkelijkst om iets op te zoeken:
.1- via ??n van de rubrieken op die pagina
.2- in de excel-lijst (link op de pagina: url="http://www.modelspoormagazine.com/MSM-TMMindex.xls"MSM-TMM index/url)
.3- in de excel-lijst (link op de pagina: url="http://www.modelspoormagazine.com/MSM-TMM index2.xls"MSM-TMM index2/url)

Deze laatste heb ik er als test nu bij geplaatst. Graag jullie mening (eventuele foutmeldingen op jullie pc etc...)

Bedankt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Binco

Meestal gebruik ik optie 2; de excel lijst.
Vind dat het gemakkelijkst. (Control - F)
Kan je zoeken in heel de lijst, want optie 1; de site moet je zelf nog gaan zoeken in welke rubriek het stond.

[:)][;)]

conducteur

Zoals het nu is. (met de rubrieken)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Kautenbach

ik kende dit geheel niet, ik lees op het forum naar de nieuwe items, en bij gebrek aan tijd in mijn meest faforiete, lijkt wel handig die index[;)]

T03

Luc, het is zo prima, als moet kiezen, optie 2

Sg
Marc
"I have a train riding in my brain"

Michael

Ik ken de pagina op MSM site, en optie 3 lijkt mij erg handig, heb het bestand dan ook maar meteen opgeslagen op mijn pc.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

marimon

Ik gebruik meestal de rubrieken, optie 1 dus.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

PeterVG

Tot voor een week kende ik geen van deze zoekmethodes.  Methode 1 had ik vorige week een keer gebruikt en leek me handig.  Maar nu ik de exell versie ken geef ik hier de voorkeur aan.  Meteen een overzicht van alle artikels.  Daardoor vind je meer dan je zoekt.
Dat deze zoekmethodes er zijn bespaart me een hoop werk want in het verleden hield ik artikelinfo zelf bij op steekkaarten.

stevend

Het overzichtelijkste is voor mij excel-lijst 2,
optie 3 dus.
Bij de andere kijk je er makkelijk overheen, dit tot m'n schaam en schande ondervonden![:D]

Mvg Steven

Metpetergaathetbeter

geef mij maar optie 2
Groeten Peter[;)]

doomslu

Alvast bedankt voor de reacties.
Massaal zijn ze niet... bovendien zijn de meningen verdeeld.
Ik ben er dus nog lange niet uit.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Voor mij ook "2". Alhoewel "3" meer mogelijkheden biedt: Ik ben een beetje allergisch voor een macro-waarschuwing vanuit excel.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dirkkerckhofs


GeM

eh, om eerlijk te zijn gebruik ik steeds de website van onze vriend dgrr, dat werkt perfect en het snelste voor me. Ik heb de voorgestelde opties alhier uitgeprobeerd en ben het meest te vinden voor optie 2
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

conducteur

citaat:
Geplaatst door conducteur

Zoals het nu is. (met de rubrieken)


Of de 'zoekmachine' van Patrick Tassignon, of een combinatie zoekmachine/rubrieken.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum