Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Railworks Train simulator 2012

Gestart door Davy, 10 december 2011, 12:03:54 PM

Davy

Hallo!
Heeft er iemand ervaring met Railworks 3 Train Simulator 2012

doomslu

Ik niet.
Ik heb wel het onderwerp naar de juiste rubriek verplaatst.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Ja ik heb ervaring er mee.

En wat wil je ervan weten??
- Simulatie : Goed
- Werkelijkheids getrouw : Redelijk tot zeer goed. (Afhankelijk van de instelling beginner - Pro
- Variatie : Redelijk

Conclusie :  Leuk tot zeer leuk voor het bedrag.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Davy

Kheb het pas van vandaag en idd de prijs valt zeker mee. En ook prachtige beelden zijn er. Kun je buiten die 16 loc's nog meerdere loc's downloaden van hun site ofzo? Kzie dat de Union Pacific Big Boy er niet bij is. En daarstraks had ik even een traject afgelegd maar de trein viel meermaals in noodrem, zou dat zijn omdat ik niet goed naar de stoplichten keek!?
groeten Davy

mark7758

Inderdaad je moet erg goed op de seinen letten,
denk ook om fluiten en zo
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

vanmiegroet

Ik heb dat spel ook.
De rijgeluiden zijn zeer goed.
Maar nog altijd onrealistisch kwa remmen.
Een goederentrein van Up dubble stack stopte binnen de 250 meter als 50 mph reed.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Davy

Kun je ook meerdere loc's downloaden buitn die 16 die er al zijn?

mark7758

Ja als je je heb aangemeld kan je tegen vergoeding allerlei loc's en wagons en opdrachten downloaden.
Veel plezier.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Davy

Idd je kan in de Store van hun site loc's en opdrachten kopen. Is dat gemakkelijk te downloaden en staat die loc dan automatisch in je simulator?

mark7758

Ja volgens mij wel. Nog niet gedaan. Ben nog tevreden en heb nog geen directe intresse in nieuwe loc's.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Davy

Ik heb onlangs een update gekregen van Steam voor mijn RTS2012. Als ik heb nu opstart is het 2013 geworden. alle keuzeschermen zijn zowat veranderd. Op het eerste zicht wel goed, wel wat zoeken, maar als je op quick player een spel start dan loopt alles fout en geeft hij error train derailed. Ik had wel een USA diesel met een engelse baan gekozen dacht ik.
Ook de hoge snelheidstrein op de testtrack vind ik niet meer terug.
Davy