I2 lsmodels

Gestart door wisselstromer, 04 december 2011, 13:40:20 PM

wisselstromer

eindelijk eens terug wat nieuws over de I2 wagons
zien er prachtig uit
http://www.lsmodels.com/Elements/News/bleu%20I2.jpg
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Binco

Leuk!
Zien er mooi uit [:p]
Niet helemaal mijn Tijdperk, alhoewel het oranje buffetrijtuig type I2 wel zou passen (helaas staat deze niet in de productielijst).

Ik denk dat er bij ons in de club ook wel een paar mensen tevreden gaan zijn en dan kan ik er zo ook  van genieten [:p]

[:)][;)]

wisselstromer

toch wel
Set
42203    
I2 A3R Buffet Schlieren Oranje, wit band C1, grijs dak, vensterkader
I10 B  oranje, wit band C1, zilver dak, airco (---)
I10 B  oranje, wit band C1, zilver dak, airco (---)
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Binco

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

toch wel
Set
42203    
I2 A3R Buffet Schlieren Oranje, wit band C1, grijs dak, vensterkader
I10 B  oranje, wit band C1, zilver dak, airco (---)
I10 B  oranje, wit band C1, zilver dak, airco (---)



U hebt gelijk, was weer te vlug met mijn antwoord [:I]
Op de resto zal het nog wel iets langer wachten zijn, tot de I10'en er dan zijn waarschijnlijk.

[:)][;)]

wisselstromer

idem dito hier
ik heb de set met de I5 en besteld [:o)]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Peter

zijn dit dezelfde die LS jaren geleden voor Jocadis heeft gemaakt?
Met vriendelijke groeten
Peter

Binco

citaat:
Geplaatst door Peter

zijn dit dezelfde die LS jaren geleden voor Jocadis heeft gemaakt?


Ik vermoed dat deze wel een volledig nieuwe productie zal zijn, net zoals ze bij de I11'en hebben gedaan.

[:)][;)]

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Peter

zijn dit dezelfde die LS jaren geleden voor Jocadis heeft gemaakt?

nee, als je over het model spreekt, ja, als je over het tpe spreekt [;)]

rixke rail

Prachtige modellen, kan ik eindelijk mijn ouwe (gepimpte) Fleischmanns met pensioen sturen.
Ik hoop wel dat ze de Buffet-afdeling wat aanpassen, want die scheidingswanden zagen er iets anders uit, naar wat ik gelezen en gezien heb. (Artikel in Rail & Traction # 87 Nov-Dec '63)
Ik heb alle vertrouwen in LS, dat ze dat ook doen ...
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

dgrr57

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Prachtige modellen, kan ik eindelijk mijn ouwe (gepimpte) Fleischmanns met pensioen sturen.
Ik hoop wel dat ze de Buffet-afdeling wat aanpassen, want die scheidingswanden zagen er iets anders uit, naar wat ik gelezen en gezien heb. (Artikel in Rail & Traction # 87 Nov-Dec '63)
Ik heb alle vertrouwen in LS, dat ze dat ook doen ...
Modelspoorse groeten,
Eric.

Ik denk eerder dat de foto van het model onder een zekere 'hoek' genomen is en dat geeft de indruk dat er iets scheelt. Ik heb dat plan van Rail & Traction voor mijn neus liggen en dat ziet er niet mis.

Maar is voor mij toch te jong [;)][;)] Ik wacht op TP III [:p]

chef garde

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

toch wel
Set
42203    
I2 A3R Buffet Schlieren Oranje, wit band C1, grijs dak, vensterkader
I10 B  oranje, wit band C1, zilver dak, airco (---)
I10 B  oranje, wit band C1, zilver dak, airco (---)



Ik hoop dat die morgen in mn schoentje ligt!!!  Schitterend rijtuig die I2, de C1 buffet staat behoorlijk hoog op mn verlanglijst!

Binco

citaat:
Geplaatst door chef garde
Ik hoop dat die morgen in mn schoentje ligt!!!  Schitterend rijtuig die I2, de C1 buffet staat behoorlijk hoog op mn verlanglijst!



Ja, bij mij ook!! [:p]
Alleen vrees ik er voor, ze worden niet los aangeboden, enkel in een set met de I10'en, aangezien deze er nog niet zijn, (en er nog niets van "bekend" is in tegenstelling tot de M6, I6, M5,...) kan dat nog wel eventjes duren denk ik. Het zou (voor ons toch) beter zijn als ze die ook als los exemplaar verkopen zodat het geen "vergeten" model wordt zoals bv. De I11 B_Telecom (ook een speciale versie van een geproduceerd rijtuig dat wel op de planning staat maar er nog niet is ondanks de uitlevering van de gewone I11).

- Hopen dat ik deze keer ongelijk heb [:D]

[:)][;)]

chef garde

Aangezien fabrikanten hier mee lezen opteer ik ook om dit rijtuig los te verkrijgen.  Inmiddels staat een volledige ram I10-C1 rijtuigen van LS Models al in de collectie, die twee extra I10's erbij zou voor mij een verloren kost betekenen.  En aangezien de groene I2 los te verkrijgen lijkt, moet dit voor de I2 C1 toch ook kunnen?

doomslu

Ik hoop dat jullie het wel snappen waarom dergelijke 'vreemde eenden' meestal in een set aangedoden worden? [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

Daar kan wel iets tussen zitten voor mij, enkel I2's dan

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem