Lauscha

Gestart door evan, 02 december 2011, 19:38:53 PM

martintje

#60
neem je begin maart nu je hele kast mee ?? [8D][:o)][:)]
Mvg Marty

Michael

#61
Evan straffen toebac
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

evan

#62
Hoi Vrienden,

Bedankt voor de waardering[;)]

Vandaag niet veel buiten de kurk uitsnijden en lijmen voor het bescheiden stations emplacement.  Nu drogen en morgen sporen leggen.

Groetjes[;)]

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

#63
net echt die scenerie ![:0]

Groeten Peter[;)]

evan

#64
Bedankt Peter[;)]

Gisteren had ik dus de kurk aangebracht...


Vandaag kwam de dienst sporen langs...


De sporen zijn geplaatst en op maat gemaakt.  Nu is het uitlijnen en aansluiten...




Na de aansluitingen wordt alles getest en dan gaan we verder met het aankleden van de baan.

Overzichje:


Etenstijd nu en dan op 1/1 gaan verderwerken[8D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

#65
citaat:
Geplaatst door evan

Vandaag kwam de dienst sporen langs...

Zie je wel dat hij het niet zelf doet [:D] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

#66
De kast van Evan wordt uitgeroepen tot mooiste kast van Belgi?, maar gezien hij de inrichting niet zelf doet, wordt hij gediskwalificeerd... [:D]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Steam.N

#67
[:D][:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

#68
[:I]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

#69
Hoi forumvrienden,

Weinig update[:(]

Ik had zaterdag en zondag behoorlijk wat tijd voor Lauscha gepland, maar het mocht niet zijn.  GRIEP!!!  2 dagen van de kaart[xx(]
Ik heb gependeld tussen bed en het kleinste kamertje.

Hier gaat het nu wel beter en ga ik naar zaterdag toe wel weer kunnen verder werken.  Deze week wel nog 2 dagjes bouwen aan "mag het wat groter zijn" en "valleibaantje"[:D]

De sporen liggen ondertussen wel definitief.  De terugmeldingen zijn aangesloten en de wissels zijn ook aangesloten en voorzien van hun garnituur.  Ik heb zo af en toe wel ns wat gereden[:I]

Groetjes en tot vervolg!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

#70
Evan,  contact opnemen met Music for Life !
Alhoewel, je bijdrage komt te laat [:D][:D][:D]
(toch snel beterschap [;)])
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

#71
Tja, Evan, dat is balen man. Twee geplande dagen die je versch**t ... [}:)] [:I] [:D]
Hopelijk voel je je snel weer beter [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Durango

#72
Das balen zeg.
Maar we hebben geduld.[:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

evan

#73
Shit Happens[:D]

Allen van harte een voorspoedig, succesvol en gezond 2012 gewenst!!!

Vandaag na de feesten van gisteren en voor de familiebezoeken deze avond heb ik nog wat uurtjes geknutseld aan het projectje.

De brug heeft zijn "achterkant" gekregen en het gipswerk voor de keermuren van de rechtse module is ook klaar.

Overzicht:


Uiterst rechts van de brug:


Links van de brug:


De diensttrap (??n van):




Sfeerplaatje:


Op naar de volgende[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michael

#74
Gelukkig, Evan is weer terug, mooie muurtjes, kijk nu alweer uit naar de volgende update.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154