Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM nummer 1

Gestart door Huugooke, 30 november 2011, 17:19:46 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Geert op 18 juni 2015, 12:58:41 PM
Peter als ik nog iets heb, denk ik eerst aan U
daarvoor deed ik het niet  ;D ik  betaal ook niet graag te veel, ik veronderstel een ander ook niet ! ;)

Snobby Crash

oei mensen, ik wil hier geen rel op het forum over mijn nr 0 die ik aanbied hoor,
het gaat er mij om om deze te verkopen, en me een leuk ketelwagentje in de plaats te kunnen
aanschaffen.
Ik heb deze morgen via modelforum een berichtje gehad van iemand, en hem terug gemaild dat hij het boekje mocht
hebben voor 10 euro... niets meer van deze man gehoord....
Deze middag nog een berichtje van Victor en ook hem heb ik verteld dat het een 10 euro voor mij waard is,
maar dat ik het ondertussen wel al op eBay had gezet ! Startprijs 10 euro !

Als ik er 10 euro voor krijg, ben ik tevreden, met de rest van het geld geef ik een rondje aan jullie allen op de volgende
beurs in Leuven !

;-)

Geert

Metpetergaathetbeter

hoeft niet Geert,ook ik wil geen aanleiding zijn tot een rel, enkel mijn standpunt, stel voor het hier bij te laten ! :)

Metpetergaathetbeter

trouwens zijn daar vaak toch met een 20 tot 30 man behalve in Leuven viel het iets tegen toch de zaterdag ! :-\

Snobby Crash

Peter, ik kan ook een flesje jenever meebrengen en een paar plastic glaasjes he !

;-)


ceuleer

Ik heb een jaar of 2 terug wat oude nummers nabesteld, en nummer 0 had ik ook gevraagd, dit nummer is mij toen gratis meegestuurd, omdat het een gratis nummer was, misschien hebben ze deze ook nog liggen tussen de andere MSM nummers die je kan nabestellen.
Dus voor degenen die nummer 0 niet hebben, vraag het even aan Luc.
Want Geert heeft maar 1 boekske met nummer 0 denk ik.  ;)

loebaske

Misschien is er nog leven....na 00

Of is dit al voorbij??

Chrisrail

#52
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

afstoffen en spinne webben verwijderen...waarom niet....

Chrisrail

#54
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Steam.N

Maar niet zomaar alles wegsmijten, hé ???  ;)
Ik ben zo'n verzamelaar, en elke keer dat ik wil opkuisen is er bedroevend weinig dat verdwijnt  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }