Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Links naar goed of goedkoop

Gestart door ysbeer, 27 november 2011, 12:10:52 PM

ysbeer

#15
Ach kees.
Hadden wij toch alle zo een goed kontakt met de voorstraat.
wim

ysbeer

#16
Ach,kees hadden wij toch alle zo een goed kontakt met de voorstraat

wim

swarol

#17
citaat:
Geplaatst door ysbeer

Oke,ik haal de kop wel weg.
Het absoluut enige wat ik wilde bereiken is dat als iemand ergens een leuke aanbieding ziet,hij die ook aan andere kan mededelen.
MEER niet,ik heb nergens AANDELEN in.
Het gekke is wel dat als GLS een pakje vals of niet bezorgt ,meteen het halve forum over ze heen valt.
Nu probeer ik om voor julie door een tip geld te besparen ,ook weer niet goed.
Zeker geld teveel.
Die andere links draad is universeel daar staat altijd wat op, wel of niet goedkoop of aanbieding.
Ik zoek en vind alleen aanbiedingen of goedkoop.
wim



vind het idee wel goed....maar wat heb ik nu weer mis gedaan wim[?][?][?][?]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

#18
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

marimon

#19
citaat:
http://www.modeltrein-paradise.com/product_info.php?cPath=523&products_id=6876


Dit Swarol, is volgens mij reclame. Wanneer je deze winkel aanklikt kom je sowieso op pagina('s) met aanbiedingen terecht. En er zijn nog zulke voorbeelden. En wie kijkt niet regelmatig naar deze verkopers? Ik kan best, zelfs met ??n hand, naar deze aanbiedingen zoeken zonder dat het hier moet aangekondigd worden.[8D]
Shame on you [:D][:D]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

ysbeer

#20
swarol

Volgens mij heb jij niets fout gedaan.
Gls was alleen als voorbeeld bedoeld.

Maar het is niet de bedoeling om de aanbiedingspagina van elke winkel te linken.
Alleen als ergens iets behoorlijk goedkoper is(dus geen 10 euro) dan het enkele product linken,niet de gehele lijst.
En aanbiedingen van 5 tot 20 euro zijn twijfelachtig.
Heb vaak meegemaakt dat het bij andere nog onder die z.g.n aanbiedings prijs te krijgen was.

wim

dgrr57

#21
Nu hoop ik toch dat er geen H0'er de locomotive van Wim zijn link bestelt heeft [:D][:D][:D]
Want ze is niet op schaal 1/87 (advertentie is dus fout) [:)][:D][;)]

ysbeer

#22
Ja dat zal wel, ik kan niet vinden dat het niet zo is.
Tillig heeft wel H0

Slechte start sorry.
wim

Gerolf

#23
citaat:
NB de slimme winkelier past gelijk na het plaatsen hier de opgegeven url aan met een "bom" van reclame[:D]
Daar ben ik ook wat bezorgd over, en dat moeten we in 't oog houden. Maar de winkelier-logins zijn bij de admins wel ongeveer bekend, dus ...
Voor de rest: zet hier wat mij betreft gerust een lijst met mogelijke interessante items, maar zonder "hoera" of "bah" tijdens of achteraf [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

swarol

#24
citaat:
Geplaatst door marimon

citaat:
http://www.modeltrein-paradise.com/product_info.php?cPath=523&products_id=6876


Dit Swarol, is volgens mij reclame. Wanneer je deze winkel aanklikt kom je sowieso op pagina('s) met aanbiedingen terecht. En er zijn nog zulke voorbeelden. En wie kijkt niet regelmatig naar deze verkopers? Ik kan best, zelfs met ??n hand, naar deze aanbiedingen zoeken zonder dat het hier moet aangekondigd worden.[8D]
Shame on you [:D][:D]



reclame is een groot woord, vanaf je naar een artikel verwijst maak je reclame... en het is meestal wanneer je iets zoekt dat hier gevraagt wordt, dus antwoord je met een link.

het is mms een goed idee de link te verbergen door de woorden hier drukken of een afbeelding van het artikel, weet enkel niet hoe men dat doet, daarom is het mss intresant eens een draadtje te zetten hoe men dat doet[;)].....maar ondertussen is dit draadtje toch in gang getrokken he wim [}:)][;)][:D]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

ratje

#25
@ Ysbeer, tof initiatief. En ook al vinden sommige het reclame, elkaar aan een goede koop helpen moet kunnen op dit forum. En de meesten kennen wel de sites (maar er zijn er ook nieuwe spoorders) toch zijn tips handig en tijd en geld besparend. Dus als het goed is voor de hobby mag wat reclame ook ni [?]
trial and error, learning and fun
http://users.skynet.be/mijnmodelspoor

Geert

#26
Toch een beetje opletten, dit forum is ontstaan uit MSM magazine. De prijs van MSM magazine wordt deels schappelijk gehouden door reclame. Ik kan me best inbeelden dat een adverteerder in MSM, er niet blij mee zal zijn dat het forum gratis reclame maakt voor een winkel die niets adverteert?

Dit is mijn mening maar.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

swarol

#27
daarom de link verbergen met foto of zo....
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Peter

#28
Heb daarstraks een mailtje gekregen. En ik moet me verbeteren: M?ller stuurt nu we degelijk door heel Europa.
De kosten zijn 4% van de verkoopprijs.
Ik mag hier wel geen link naar hun website zetten want dan is het reklame, maar per PM mag dat wel natuurlijk[:)]
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

#29
citaat:
Geplaatst door Peter
Ik mag hier wel geen link naar hun website zetten want dan is het reklame, maar per PM mag dat wel natuurlijk[:)]
Er lijkt me toch een verschil te zitten tussen informatie en reclame. Wanneer we dit idee bewaken lijkt het me geen probleem om links op dit forum te zetten. Het gaat dus puur over elkaar een tip geven, en geen opmerkingen als "ik vind dit de beste winkel uit de streek".
Trouwens ... bij de links-rubriek staan ook heel wat handelaars, zelfs op de offici?le MSM-website [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw