Links naar goed of goedkoop

Gestart door ysbeer, 27 november 2011, 12:10:52 PM

ysbeer

Ik mis nog altijd een draadje waar je gewoon een link kunt zetten(met korte tekst en geen reclame)
Soms zie ik iets wat nieuws,of iets goedkoops,uitverkoopjes,noem maar op
Een eenvoudige link is beter dan een zelf geschreven Hoera Reclame,denk ik
Dus ieder die bij welke shop in binnen en buiten land iets moois of goedkoop ziet plaats u link hier
Liefst zonder aanbeveling of commentaar,en zeker geen winkel naam
wim

eve

#1
Dus de rubriek "...LINKS..." is niet goed, of wat ???

Erik

Kees-Jan

#2
Zonder winkelnaam ysbeer?

Dan kan ik je link van modelsjop lippe niet meer aanklikken [:D]

Kees-Jan

ysbeer

#3
Oke,ik haal de kop wel weg.
Het absoluut enige wat ik wilde bereiken is dat als iemand ergens een leuke aanbieding ziet,hij die ook aan andere kan mededelen.
MEER niet,ik heb nergens AANDELEN in.
Het gekke is wel dat als GLS een pakje vals of niet bezorgt ,meteen het halve forum over ze heen valt.
Nu probeer ik om voor julie door een tip geld te besparen ,ook weer niet goed.
Zeker geld teveel.
Die andere links draad is universeel daar staat altijd wat op, wel of niet goedkoop of aanbieding.
Ik zoek en vind alleen aanbiedingen of goedkoop.
wim

Gerolf

#4
Ik vind het niet zo'n slecht idee, Wim.
Zonder reclame elkaar tips over goede en/of goedkope spullen geven via een internet-link: leuk initiatief [8D]
In welke rubriek? Links lijkt logisch, maar deze is ook prima [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Paulogic

#5
Leuk idee.

Gerolf : misschien een extra hoofdsegment onder Links met een
passende naam : Toffe Deals (of zo...)

mvg,
Paul(ogic)

marimon

#6
Daar ben ik helemaal voor te vinden. Nice idea !
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

ysbeer

#7
Alles is goed als het maar werkt
wim

ToThePoint

#8
citaat:
Geplaatst door ysbeer

Oke,ik haal de kop wel weg.
Het absoluut enige wat ik wilde bereiken is dat als iemand ergens een leuke aanbieding ziet,hij die ook aan andere kan mededelen.
MEER niet,ik heb nergens AANDELEN in.
Het gekke is wel dat als GLS een pakje vals of niet bezorgt ,meteen het halve forum over ze heen valt.
Nu probeer ik om voor julie door een tip geld te besparen ,ook weer niet goed.
Zeker geld teveel.
Die andere links draad is universeel daar staat altijd wat op, wel of niet goedkoop of aanbieding.
Ik zoek en vind alleen aanbiedingen of goedkoop.
wim



Goed idee Wim. De minder gefortuneerde gaan daar wel iest aan hebben. De meer gefortuneerde ook uiteraard.
Als men een link plaatst dan kan dat uiteraard niet zonder het volledige www adres. het is op zich geen reclame, maar een wegwijzer. Net zoals een wegwijzer op de weg, als het ene dorp het andere gaat aanvallen omdat er zogezegt reclame gemaakt word met een wegwijzer dan zijn we niet veraf aan tolheffing aan de gemeentegerens.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Paulogic

#9
Oh maar die tolgrens bestaat hoor... Ieder jaar een papier van de gemeente om
te betalen voor eventuele wegwijzers naar uw bedrijf... [xx(]
mvg,
Paul(ogic)

Kees-Jan

#10
Zeker een goed idee maar hoe kun je nu een link plaatsen zonder reclame te maken?

Je linkt namelijk naar de winkel e-shop en in de url staat toch meestal al de naam van de winkel!

Hoe je het ook ziet je maakt (in)direct reclame.

Ben benieuwd naar de koopjes.

Kees-Jan

NB de slimme winkelier past gelijk na het plaatsen hier de opgegeven url aan met een "bom" van reclame[:D]


Peter

#11
Waarom mag dat op Duitse forums wel? Daar mag je in een draadje gerust vermelden waar je een model hebt gekocht en mogen andere modelspoorders gerust vermelden waar zij de hunne dikwijls goedkoper hebben gekocht. Dat vind ik niet echt reklame maken.
Een van de Hot-spots" is trouwens drogerie M?ller. Ja, je leest goed. De grooste drogistrij keten van Duitsland heeft (als bijverdienste??)een zeer grote modelspoor web-shop met dikwijls zeer goedkope aanbiedingen. Nadeel: ze sturen NIET naar Belgie. In hun winkels hebben ze een beperkt aanbod. De meeste van mijn automodellen komen trouwens van daar.
Met vriendelijke groeten
Peter

Johnnytrein

#12
Peter, dan kan een adres in Duitsland dus helpen. Ik denk dan aan de huifkar.www.huifkar.de.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

ysbeer

#13
Rees cees
Natuurlijk is zo een link ook een sort reclame.
Maar als je zo gaat denken is bijna alles reclame.
Wat ik bedoel is

Gisteren bij de firma brombeer een prachtige lok gekocht van hihiho
Jongens wat is die winkel toch goed koop en zo deskundig en altijd koopjes,ik weet nu niet welke maar ze zijn er wel
Firma brombeer
Code83laan
Gipsdorp

Kijk kees dat is reclame.
Maar als ik van 10 firma s de link maar een afgeprijst artikel neer zet dan is dat geen reclame maar informatie.
En maak mij nou niet wijs dat jij als nederlander geen interesse hebt in koopjes (die goed zijn).[:D][:D]

Ik hoop dat ieder die iets ziet dat wil delen,zelfs een winkel die meent iets te hebben is volgens mij welkom.

MAAR plaats niet de link naar de winkel maar alleen die naar het product.
Alleen de link naar de winkel leverd niets op.
Ik denk niet dat men de productlink gaat aanpassen na onze vermelding
wim

Kees-Jan

#14
citaat:
Geplaatst door ysbeerEn maak mij nou niet wijs dat jij als nederlander geen interesse hebt in koopjes (die goed zijn).[:D][:D]


Als iets een koopje is weet ik het meestal al eerder dan de meeste alhier IJsbeer maar dat hoef ik je toch niet uit te leggen.......en dan is het voor mij helemaal een koopje [;)]

En nogmaals mij maakt het helemaal niets uit of je een link plaatst of niet. Vanuit zo'n link kom je toch in de rest van de winkel en kiep je je winkelwagen vol. De enige winkels die pech hebben is je klokken winkel want als die geen webshop heeft........

Kees-Jan