MSM 50

Gestart door Peter, 05 november 2005, 11:23:32 AM

janjozef

Uiteindelijk speelt het geen rol hoeveel exemplaren er gedrukt worden. Voor mij liever een extra dik nummer als nr 50 dan een speeltje erbij dat binnen de week weggegooid wordt omdat het mij niet intresseerd. Sommigen willen een vrouw, Ik heb hiervoor al geschreven dat ik er alles van ken dus ik moet geen tweede. nee gewwon een artikkeltje meer is voldoende.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

Nog eens zo'n MSM latje bij nummer 50 zou mischien kunnen.
Tom

doomslu

citaat:
Geplaatst door janjozef

Uiteindelijk speelt het geen rol hoeveel exemplaren er gedrukt worden. Voor mij liever een extra dik nummer als nr 50 dan een speeltje erbij dat binnen de week weggegooid wordt omdat het mij niet intresseerd. Sommigen willen een vrouw, Ik heb hiervoor al geschreven dat ik er alles van ken dus ik moet geen tweede. nee gewwon een artikkeltje meer is voldoende.

Jan

Onze Jan is een gemakkelijke mens. Hij hoeft geen tweede vrouw en is al tevreden met een artikeltje meer in MSM. [:o)]
Als dat geen voorbeeld voor de jeugd is ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Eigenlijk moet ik de Jan gelijk geven.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

loebaske

sorry, dat ik nog effe terug kom op het vrouwelijke,
maar de mijne is wel een schatje zenne, ze zorg mee
voor de scenery, zoals figuurtjes schilderen, muur
platen schilderen, all?, voor mij een lief helpende
handje [:I][:I][:I]

renstimpie

Wat is "den truk" om je vrouwke te doen helpen?  Maandelijks de Visa ??n keer mee geven?  Bij mij lukt het langs geen kanten,  zelfs ??n keer om de twee jaar naar een tentoonstelling komen, is al een opdracht.  Maar toch zie ik ze graag.  Aan alle helpende vrouwen in de modelbouw.  Bedankt.

Tim

janjozef

Er is geen truk en ik heb ook een schat uit de duizend, daarom hoef ik geen tweede (welke gedachten hadden jullie) ze komt regelmatig mee naar de club. en ik koop wat ik wil wat wilt ge meer. En de Visa heeft zij op zak elke dag.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Johnnytrein

Ah ja, Jan maar daardoor komt dat. [:)]Ik heb geen vrouw meer en dus ook geen visakaart nodig. [:I] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

vdr

Mijn vrouw helpt ook[:)] en nu is mijn ganse baan in het roos [:D]en als ik iets voorstel dan[B)]Alleen als de boel ni meer draaid dan[8D]en daarna terug[:0][B)]
Nee das allemaal ni waar,t'is een graptjen [:D]Mijn madam is blij da ik zo een toffe hobby heb en heeft er een vriendin (vrouw van een collega treinliefhebber) bij waar ze het goed kan mee vinden .Alleen gaan zij samen shoppen terwijl wij gaan kijken en rondneusen op beursen .ALS da maar goe afloopt[;)]
 

renstimpie

Even terug naar het onderwerp:  nr 50.

Ik wens 1 ding:  gewoon blijven doen hoe ze bezig zijn. (goed dus).  Voor mij moeten er geen extra's in of geen presentje.  

Greetz

Tim

55erke


Mijn vriendin heeft vorige week voor de eerste keer eens met mijn treintjes gereden (daarvoor wou ze dat nooit)  en ik heb maar 1 keer op de noodstop moeten drukken[:D]
Voor de rest help die ook niet[:(]Ze heeft wel mijn 51er van mehano meegebracht voor mijals ze eens ging winkelen (ze moest[;)])
Van de echte treinen kent ze nu al wel een beetje. Als ze er ene gezien heeft en ze komt thuis ist zo van "ik heb nen 20 gezien"  
Maar het heeft laaang geduurt eer ze het verschil tussen 20ers en 27ers en 21ers doorhad. [:D] mja beetje bij beetje eh[;)]

janjozef

De nieuwe maand is begonnen we kunnen dus vanaf nu beginnen aftellen naar nummer 50. Nog maar 14 dagen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

Woehoew, spanend. [:p]
Tom

ysbeer

verspanend ??[:D]

wim

loebaske

NOG 14 DAGEN pffffffff