Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

M

Gestart door Jurgen, 04 november 2005, 13:34:51 PM

Jurgen

Dat de Belgische M?rklin website (urlwww.marklin.be/url) zeer weinig updates krijgt, weten de meesten waarschijnlijk al.
Sinds kort is er dan toch een update geweest over de exclusieve reeks 18 van de CFL. Je kan verder klikken op een link met de verdelers en meer informatie. Niets dat we nog niet wisten, maar enfin.
Er staat wel een foto van een echte loc afgebeeld. Ik weet nu niet veel van de verschillende reeksen en types van locs af, maar ik ben er zeker van dat dit een verkeerde foto is.  V Je moet ook eens kijken naar de naam van die foto. (rechtsklikken op de foto daarna eigenschappen) Daarna gewoon lachen en verder surfen. :o)
Veel plezier.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Kedeng Kedeng

Die reeks 1800 van CFL lijkt inderdaad veel op onze 59[;)]

Dieter

Tis eiglek wel een mooie foto van die 1800 met zwaluw op de neus [:D]

Mvg Dieter.
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

Johnnytrein

Hallo Jurgen,als je wakker was toen je deze opmerking maakte zou je naar beneden gescrold hebben en daar staat de betreffende loc . De bovenste foto is van een 201041(59), en er staat bovenaan exclusief voor Belgie en luxemburg dus de bovenste is de Belg en onderaan de luxemburger[:I] . Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

55erke

De bovenste foto heeft tog wel de naam  "serie 1800"
De onderste serie 1800-model. Dus het is wel duidelijk ni juist.
Wel een mooie foto van die 59er!

Johnnytrein

Ja een hele mooie loc, en als ge die wilt zult ge 75 euro meer moeten uitgeven dan voor de eerste. En deze zou beperkt verkrijgbaar zijn bij enkele winkeliers. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

Ik was wakker hoor Johnnytrein, maar de naam van die foto is "Serie 1800". Dat was waar ik op doelde.
Ik heb zo'n klein vermoeden dat dit een foto van de echte CFL reeks 18 moest zijn. Dit gewoon omdat de informatie enkel over dat model gaat.
Die foto van de 59 zal waarschijnlijk voor binnen een maand zijn. Dan zal de informatie van dat model (met de zwaluw) misschien online (of is het on-line [xx(]) komen. Wie weet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

Er zijn momenteel enkele winkeliers die meer info over deze 201041 op hun website hebben. En Jurgen ik maakte met dat niet wakker zijn maar een grapje hoor. Zie de smiley. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

OK, wel, euh... net die smiley had ik niet gezien. Misschien was ik toch nog niet wakker. [|)]
Maar ik had het vermoeden wel hoor. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

De link van de CFL loc is ondertussen vervangen door die naar de lijst van alle verdelers in Belgi? en Luxemburg.
Rechts in het menu kan je naar de informatie over het type 201 gaan. De naam van de foto is nog steeds dezelfde. En onderaan staat toch nog steeds een CFL loc.
Maar men is toch al wakker geworden. Of zou men daar bij M?rklin ook op dit forum komen kijken. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

55erke

Wel als die van Marklin hier zouden komen kijken is het te hopen dat ze dat van die 2380 ook gelezen hebben , zodat ze in de toekomst hun modellen juister maken  [;)]

Steven86

Je kan altijd hopen natuurlijk [:D] Ik denk niet dat ze daarvoor uit hun ivoren toren kommen [;)]