Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

M.F. fotoalbum

Gestart door swarol, 15 november 2011, 04:41:58 AM

swarol

om zowat de verschillen en schoonheid van mekaars tafel te zien.
kunnen we mss hier de mooiste hoekjes van mekaars tafel te plaatsen.

het idee is simpel, de meeste hebben wel een plekje (of meerdere)  op zijn/haar tafel dat ze het mooiste vinden.

het gaat er niet om wie de mooiste tafel heeft, maar enkel wat u mooi vind aan uw tafel .

plaatst een foto of meerdere met een kleine beschrijving zoals vb schaal, tijdsperiode, land of denkbeeldig land.

zonder discusies, zie je toch iets waar je meer wil over weten of wil je de persoon in kwestie feliciteren stuur dan een pm aan de persoon.

zodat we enkel van de foto's kunnen genieten zonder veel tekst.

hopelijk slaagt het idee aan, zodat wanneer tafels worden omgebouwd of veranderd, je toch nog in de toekomst hier in (hoe zou ik het noemen)... het modelspoor forum fotoalbum...afgekort M.F. fotoalbum.

een ding is zeker er zullen foto's tussen zitten die andere graag naar hun pc kopie?ren.

als u dat stoort zet dan een watermerk op uw foto, want een foto kopie?ren gaat op veel manieren en zijn daarom bijna niet te beveiligen.

ben benieuwd naar de pareltjes die te voorschijn gaan komen, alhoewel ze allemaal pareltjes zullen zijn.
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

wandeling met grootmoe in het park van het tuincentrum

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Gerolf

Hopelijk gaan hier niet teveel "photobucket"-achtige foto's komen, want dergelijke webruimte-aanbieders ruimen regelmatig op, en dan staan hier alleen maar vakjes met kruisjes [;)]

Mooiste plekje? Moeilijke keuze - eentje uit de oude doos:


Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Ook eentje uit de oude doos.

Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Ieder jaar schenkt mijn jongste dochter me een wandkalender voor mijn verjaardag. Daarin steevast foto's van mijn treinen die ze stiekem heeft gefotografeerd.
De foto van november die nu voor m'n neus hangt is genomen op mijn module van de MSM/TMM-baan en die vind ik wel leuk.

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

swarol

pure nostalgie mijn werkplaats nu in het klein....

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

railman56


dit is een stukje van een diorama
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn