weatheren in de AMSAC(inmiddels volzet)

Gestart door Metpetergaathetbeter, 14 november 2011, 18:40:12 PM

PeterC

#30
citaat:
Geplaatst door Paulogic

PeterSch..tnubeter



Als het zo'n stoverij is, neem ik wel mijn boterhammekes mee; ik moet maandag werken... [;)]
Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

#31
citaat:
Geplaatst door PeterC

citaat:
Geplaatst door Paulogic

PeterSch..tnubeter



Als het zo'n stoverij is, neem ik wel mijn boterhammekes mee; ik moet maandag werken... [;)]



Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat Paulogic zijn stoelganggewoontes maandag, dinsdag en woensdag indringend veranderen ![}:)]
Groeten Peter[}:)]

Metpetergaathetbeter

#32
Deze middag alles in gereedheid zetten zodat wij Bert en Cees in optimale omstandigheden kunnen ontvangen ! [:D]

Deze middag constateren dat we nog van alles eventueel vergeten zijn of over het hoofd gezien hebben ![:I]

Hopen dat Bert en Cees het verschil kennen tss en -k- en een -T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![}:)][:D]

Groeten Peter[;)]

Steam.N

#33
Goed dat ik er niet bij ben ...
Ik laat deze beerput aan mij voorbijgaan (en knijp even mijn neus dicht) [:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

#34
En van nu af serieuze praat, Graag !

Groeten Peter[;)]

loebaske

#35
Ahh, dan mag ik ook eens wa schrijven [:D][:D][:D]

Ga een ganse valies meebrengen, want drie wagonnekes zijn op een wip bevuild [8D][8D]

Vanaf vandaag eet ik niet meer, kan dan morgen iets meer naar binnen spelen, want ben maar een kinder menu eter [:)][:)]

Tot morgen

Metpetergaathetbeter

#36
,Wanneer je langs de E17, R4,nog ongeveer 1 km. Kennedybaan(richting Eeklo en Gent Centrum rijdt, wanneer je de Kennedybaan verlaat(zullen daar eveneens een bordje hangen) dan dien je dat baantje rechtdoor tot het einde te volgen(welnu daar ligt een overweg nu toch onderbroken), er is omleiding voorzien, je volgt die omleiding en op zeker ogenblik zie je een tunnel onder een spoorwegberm, daar rij je door en net achter die tunnel sla je onmiddellijk rechts af ,Zal opnieuw Amsac-wegwijzers hangen), vervolgens rij je door naar het rangeergebouw waar je je dient te parkeren !

Tot morgen Peter[;)]

loebaske

#37
Terug thuis, het was een fijne dag, me geen seconde verveeld en toch weer wat bijgeleerd, bedankt AMSAC [:)][:)]

ToThePoint

#38
Ik sluit me daar volledig bij aan Loebaske.
Ik ben wel geverft langs de linker en rechterkant en ook aangevallen door een compressor.
Verder heb ik de sch**terij van de stoverij (grapje).

Merci voor alles manne, tot in den decor !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

JC2180

#39
Unieke locatie en een prettige sfeer!
Dank aan de organisatie en vooral Bert en Cees voor de leerrijke initiatie.
Ik ga voortaan helemaal voor de luchtkwast, een wereld van verschil!!

Gr, Joeri
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

Metpetergaathetbeter

#40
Na opgeruimd te hebben en een babbeltje met onze bijzondere syphatieke Nederlandse  vrienden (Bert en Cees)rond 7 thuis gekomen !

Zelf geen foto's genomen, eigenlijk niet opgemerkt of anderen veel foto's namen ! Hoop dat die mensen ze hier eens plaatsen ! Eigenlijk bijna geen tijd voor foto's te nemen zo interessant was het ! Eigenlijk moest zo'n dag gerust 48 uur lang zijn !

Bert en Cees bedankt voor de ervaring, de leuke dag, de wederzijdse grappen, het gezelschap en hetgene dat je ons toch laten zien heb op een veel te korte tijdspanne ! Beslist voor herhaling vatbaar !

Groeten Peter[;)]

PS We gaan in ieder geval eens afspreken op een of andere beurs of  forum-dag (het hoeft daarom niet van het deze te zijn )

PeterC

#41
Ik sluit me volledig aan bij de vorige commentaren!
Een heel interessante dag; puik werk van de organisatie; puik werk van de lesgevers!  Wat een ondersteuning!

Voor mij was het een openbaring: ik heb lang met alle soorten olieverf gewerkt maar werd/wordt steeds zieker bij de stank van de oplosmiddelen; zelf heb ik enkele pogingen ondernomen om met acryl te beginnen maar die liepen uit op een sisser en NU weet ik waarom!  Ik zocht het veel te ver en met mijn opgestoken kennis kan ik verder (heel goedkoop en eenvoudig)!

Ook een 'bloementje' voor de dames die ons een heel lekker middagmaal voorschotelden (ik heb toch mijn boterhammetjes niet meegenomen [;)]).

Door 'het druk bezigzijn' totaal vergeten van foto's te nemen (op enkele na)...

Nog ??n vraagje: wanneer en over welk item gaat de volgende uiteenzetting/workshop [^][^][^]?

Ik heb vandaag mijn ogen geopend voor de 'vuile' zaken in het leven...

Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

#42
citaat:
Geplaatst door PeterC

Ik sluit me volledig aan bij de vorige commentaren!
Een heel interessante dag; puik werk van de organisatie; puik werk van de lesgevers!  Wat een ondersteuning!

Voor mij was het een openbaring: ik heb lang met alle soorten olieverf gewerkt maar werd/wordt steeds zieker bij de stank van de oplosmiddelen; zelf heb ik enkele pogingen ondernomen om met acryl te beginnen maar die liepen uit op een sisser en NU weet ik waarom!  Ik zocht het veel te ver en met mijn opgestoken kennis kan ik verder (heel goedkoop en eenvoudig)!

Ook een 'bloementje' voor de dames die ons een heel lekker middagmaal voorschotelden (ik heb toch mijn boterhammetjes niet meegenomen [;)]).

Door 'het druk bezigzijn' totaal vergeten van foto's te nemen (op enkele na)...

Nog ??n vraagje: wanneer en over welk item gaat de volgende uiteenzetting/workshop [^][^][^]?

Ik heb vandaag mijn ogen geopend voor de 'vuile' zaken in het leven...




Geweatherde wagons weer proper krijgen ! [:D]
Groeten Peter[;)]

Ps had nog vergeten de mensen te danken die ons vergasten met hun gezelschap, een aantal syphatieke mensen leren kennen !

Paulogic

#43
Idem Dito hier !

Megadag gehad, mega leuke mensen ontmoet en mega knallers van Workshop gevers...

Dank u aan allen, inclusief dames !

Steeds vatbaar voor herhaling want je kan steeds bijleren...

Bijkomende workshop : hoe schilder ik enkel mijn wagonnetje en niet de rest... [:o)]
mvg,
Paul(ogic)

Petdig1

#44
Ik kan alleen maar  zeggen dat het  over  de ganse lijn een fantastische  dag was.  
Chapeau voor de organisatoren en Cees en Bert !  Goede uitleg, tips &  trics.  Zeer veel bijgeleerd en opgestoken en dan ook nog met 2 mooi vervuilde modellen naar huis gegaan.
Ook nog lekker  gegeten tussen de middag [:p]
Mijn Airbrush zal rap besteld worden om thuis zelf verder aan de slag te gaan en Amsac heeft er bij deze een nieuw lid bij ;-)
Peter
Sbb en Bls baan in opbouw