weatheren in de AMSAC(inmiddels volzet)

Gestart door Metpetergaathetbeter, 14 november 2011, 18:40:12 PM

Baureihe 103

#15
citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door Baureihe 103
In Dronten was het nog gekker Cees en ik waren nog aan het opruimen terwijl de deelnemers snel op huis aan gingen om snel voor winkel sluitingstijd nog een MSM te gaan kopen.
Prima randverschijnsel [^] [;)]



Beste Gerolf,

Helemaal eens, verder moesten wij de zaal zelf afsluiten[:D]
maar we hadden geen sleutel[:o)]
Geen idee of dat verder nog goed is gekomen wnt we wilden zelf natuurlijk ook weer naar huis.

Het zal zondag aanstaande net als in Wommelgem ook weer super gezellig worden.

Groetjes Bert[:)]
Bestaat er een andere hobby.

Metpetergaathetbeter

#16
Bert,


als je die zin leest is het een of ??n MSM ?

Een wereld van verschil !

Groeten Peter[;)]

Baureihe 103

#17
Hier ga je zo verschrikkelijk veel spijt van krijgen[:D][:D]
Bestaat er een andere hobby.

Metpetergaathetbeter

#18
Bert,

zond je een mailtje !

Groeten Peter[;)]

Metpetergaathetbeter

#19
En nu maar hopen dat wij niets vergeten zijn ! Nog eventjes gezweet, hadden verf in Duitsland besteld (vandaar mijn vraag aan Peter i.v.m 11 november) en kregen maar geen antwoord,[V] later dan weer wel en vandaag met courrierdienst DHL deze voormiddag aan huis geleverd ![:p]Gelukkig maar !

Groeten Peter

Voor degenen die ingeschreven zijn tot zondag en er zullen ongetwijfeld wel foto's geplaatst worden (als we die niet vergeten te nemen door het opgaan in het weatheren !)

bellejt

#20
11 november is alleen in Belgie.Ik was in Luxe?burg en daar kennen ze dat zelfs niet.Zij hebben dat zelfs niet.Net zoals Duitsland.Wel logisch dat zij het ook niet kennen want waren de aanleiding van de oorlog.

Baureihe 103

#21
Nog slechts ??n nachtje slapen.[;)]

De nacht van zaterdag op zondag ga ik pakken waarna
om 06.30 uur de reis gaat beginnen naar het altijd zonnige Genk.
We hopen om ca 09.00 uur aan te komen waarna we stillekes in een
hoekje gaan zitten en de ogen toe doen tot we beginnen met de lunch.

Groetjes Bert

Ik ga er van uit dat iedereen weet wat zelf doen betekent[:D]
Bestaat er een andere hobby.

PeterC

#22
Bert, GenK-GenT is 'maar' 150 km verschil [^]
Toch liever dat je naar Gent komt [;)]
Tot zondag!
Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

#23
grapje van Bert hoop ik maar......?

't is Gent met een TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT van achter [:D]

Groeten Peter[;)]


Die andere heeft geen zeehaven ![^]

Metpetergaathetbeter

#24
Trouwens als hij in Genk de weg moet vragen dan is hij zeker de hele dag onder de weg ![}:)]

Tot zondag Bert In Gent(Oost-Vlaanderen)[;)]

Baureihe 103

#25
citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Trouwens als hij in Genk de weg moet vragen dan is hij zeker de hele dag onder de weg ![}:)]

Tot zondag Bert In Gent(Oost-Vlaanderen)[;)]



[8D]
Bestaat er een andere hobby.

PeterC

#26
citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Trouwens als hij in Genk de weg moet vragen dan is hij zeker de hele dag onder de weg ![}:)]


En moet hij opletten van heel grote huisdieren: een hoooooonnnndddd.  Maar er is hoop: ik heb gehoord dat ze daar nu niet meer denken dat konijnepijpen een werkwoord is [;)] en dat tuinslangen ongevaarlijk zijn [;)]


Sorry Noord-Oost-Vlaamse-Medebewoners (maar ik kon de verleiding niet weerstaan [:I] )

Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

#27
Peter

heb toch maar voor de zekerheid eens gemaild, anders kan ik de hele week stoverij eten ![:o)]

Groeten Peter[;)]



PeterC

#28
citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

heb toch maar voor de zekerheid eens gemaild, anders kan ik de hele week stoverij eten ![:o)]


Beginnen met frieten (en een 'klets' mayonaise), dan eens met appelmoes en patatjes, 's anderdaags smaakt het weer met frietjes en 's anderendaags... [;)]
Groetjes, Peter


ToThePoint

#29
citaat:
Geplaatst door Paulogic

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter


heb toch maar voor de zekerheid eens gemaild, anders kan ik de hele week stoverij eten ![:o)]
[;)]



Even super [}:)][}:)][}:)][}:)][}:)]

Dan ga je uw login mogen veranderen naar

PeterSch..tnubeter

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]



Das een goeie.[:p]
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI