Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

weatheren in de AMSAC(inmiddels volzet)

Gestart door Metpetergaathetbeter, 14 november 2011, 18:40:12 PM

Metpetergaathetbeter

Op zondag 20 november a.s. komt baur.103(Bert) work-shop weatheren geven MOGELIJKS<font size="2"></font id="size2"><font color="red"></font id="red"> zijn enkele plaatsen (??) vrij. Hoeveel zal ik maar vanavond vernemen !

Mocht je geinteresseerd zijn om vrijgekomen plaatsen in te nemen geef mij eens een seintje !

Ter info, wij starten om 9 tot 18 uur, middagmaal friet met stoverij inbegrepen aan democr. prijs !

Mocht je niet bij de kandidaten zijn, tot wannneer mag ik je contacteren ? Wellicht plaats ik nog info deze avond na 23 uur !

Tot nu toe heb ik al enkele mensen aangesproken die de plaats innamen van mensen die inschreven maar afzegden !

Tot nu toe zouden er een 10tal forumleden aanwezig (en ingeschreven zijn), wij namen eerst mensen die op onze opendeur aanwezig waren !

Groeten Peter;)

<font color="red"></font id="red">Let wel op ik beloof niks, in de mate van het mogelijke worden nog kandidaten toegevoegd !

Metpetergaathetbeter

#1
Het weatheren gaat door in het rangeerstation Gent-Zeehaven !
even ter info !

Groeten Peter[;)]

Paulogic

#2
Peter, heb je mijn mailtje nog ontvangen ???
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

#3
citaat:
Geplaatst door Paulogic

Peter, heb je mijn mailtje nog ontvangen ???



Je bent ingeschreven, geen probleem maar er was iemand ziek !


Groeten Peter[;)]

Metpetergaathetbeter

#4
Er zouden nog een 2tal personen bijkunnen, ben je geinteresseerd mail eens !

Groeten Peter[;)]

Dan zend ik je de info !

Steam.N

#5
Ik kan die dag niet.  Spijtig !
Volgende keer misschien.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

#6
citaat:
Geplaatst door Steam.N

Ik kan die dag niet.  Spijtig !
Volgende keer misschien.



Ik weet het is vrij laat maar het zijn dan ook plaatsen die op het allerlaatste ogenblik (opnieuw)vrijkwamen ![8)]

Groeten Peter[;)]

Michael

#7
Peter, je kan een erg leuke dag tegemoet zien, Bert was samen met Cees dit voorjaar bij ons te gast.
Je wordt wel ziek want je wordt aangestoken met een microbe die nooit meer te genezen is.[:D][:D][:D][:D]
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Paulogic

#8
alcohol ontsmet, niet ??? [:D][:D][:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

#9
citaat:
Geplaatst door nmbsverzamelaar

Peter, je kan een erg leuke dag tegemoet zien, Bert was samen met Cees dit voorjaar bij ons te gast.
Je wordt wel ziek want je wordt aangestoken met een microbe die nooit meer te genezen is.[:D][:D][:D][:D]



Alvast bedankt, moet zeggen dat we de gouverneur gewaarschuwd hebben, en mochten er problemen zijn dan kan het rampenplan hier direct afgekondigd worden ![:D]
Inderdaad die microbe kan gevaarlijk zijn ! Maar ik ken er al een aantal waar de microbe geen schijn van kans heeft te overleven daar die personen al voldoende ontsmet zijn ![}:)]

Groeten Peter

DEELNAME PRIJS BEDRAAGT AMPER 13 EURO MET DAARBIJ FRIET MET STOVERIJ OP AMSAC'SE WIJZE !

Paulogic

#10
citaat:
[ FRIET MET STOVERIJ OP AMSAC'SE WIJZE !



= Frieten in een mengpotteke en de stoverij in een airbrushcupke en je moet
lepelen met een nr 0 penseelken...
mvg,
Paul(ogic)

Baureihe 103

#11
Hoi Peter,

Hoeveel mensen komen er ik had eerder begrepen zo rond de 15

Groetjes Bert[:)]
Bestaat er een andere hobby.

Metpetergaathetbeter

#12
citaat:
Geplaatst door Baureihe 103

Hoi Peter,

Hoeveel mensen komen er ik had eerder begrepen zo rond de 15

Groetjes Bert[:)]



't zijn 17 best genoeg ! Houdt de boel wat gezelliger !
Er zijn clubleden, was verbaasd dat er zo weinig mensen durven de boel vuil te maken ! Verder zijn er enkele forum-leden(10 waarvan er 4 clublid zijn) en ook iemand die in Wommelgem net het weatheren miste om reden van te veel kandidaten !

nam even contakt op en hij was blij eindelijk eens een meester binnenkort aan 't werk te zien !

Groeten Peter[;)]

Baureihe 103

#13
citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Baureihe 103

Hoi Peter,

Hoeveel mensen komen er ik had eerder begrepen zo rond de 15

Groetjes Bert[:)]



't zijn 17 best genoeg ! Houdt de boel wat gezelliger !
Er zijn clubleden, was verbaasd dat er zo weinig mensen durven de boel vuil te maken ! Verder zijn er enkele forum-leden(10 waarvan er 4 clublid zijn) en ook iemand die in Wommelgem net het weatheren miste om reden van te veel kandidaten !

nam even contakt op en hij was blij eindelijk eens een meester binnenkort aan 't werk te zien !

Groeten Peter[;)]



Oeps dat is een aardig clubje mensen bij elkaar. Ik zal maar in driedelig Kostuum verschijnen bij de Amsac
Aantal geen probleem bij de gastendag van het 3Railforum zijn we een keer bezig geweest (vermoeiende middag) met ca 30 deelnemers dus dit zal ook wel gaan. In den Bosch en Amsterdam werden we bijna de deur uit gezet (de deelnemers wilden niet stoppen)In Dronten was het nog gekker Cees en ik waren nog aan het opruimen terwijl de deelnemers snel op huis aan gingen om snel voor winkel sluitingstijd nog een MSM te gaan kopen.
Cees en ik hebben er heel veel zin in wordt een leuke leerzame dag en kan ik je beloven.
Bestaat er een andere hobby.

Gerolf

#14
citaat:
Geplaatst door Baureihe 103
In Dronten was het nog gekker Cees en ik waren nog aan het opruimen terwijl de deelnemers snel op huis aan gingen om snel voor winkel sluitingstijd nog een MSM te gaan kopen.
Prima randverschijnsel [^] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw