Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

weatheren in de AMSAC(inmiddels volzet)

Gestart door Metpetergaathetbeter, 14 november 2011, 18:40:12 PM

Metpetergaathetbeter

#75
Het eerste moet ergens in de de MSM gestaan hebben, het tweede werd nooit gepubliceerd, vandaar ik van het Bert kreeg om het aan de deelnemers door te sturen !

Groeten Peter[;)]

bellejt

#76
zal ik ff door die 108 MSM's moeten bladeren.Pfffff.

bellejt

#77
De borstels zijn ondertussen in de bus gevallen : Italeri 0 + 00 + 000.Met speciaal handvat.

Setje van 3 borstels nl 1 X ( 0 + 00 + 000 ).Speciaal ontworpen handvat in 3 dimenties.
Spotprijs is inclus verzend naar Belgie in enveloppe. Vast : 10 ,00 euro.
(normaal +- 8 euro/stuk)




Metpetergaathetbeter

#78
eerste foto's van het weatheren :http://amsac.be/weatheren.html

resultaten van enkelen, daar de meeste ongetwijfeld thuis iets beloofd waren[}:)][}:)][}:)],en ze geen tijd hadden om de wagonnetjes op de gevoelige plaat te laten zetten !http://amsac.be/wheatheren_eindresultaten.html

Groeten Peter[;)]

bollen neus

#79
Al? vooruit het is te hopen dat we er nog wat van te zien krijgen  van de vervuilde materie , dit is al een start maar hopelijk niet het laatste .[:)]

evan

#80
Toffe sfeer!

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

bollen neus

#81
Evan, ge bedoeld dat er ook veel zwaar bier te zien is op de foto's dan van die meeting?[:)]

Metpetergaathetbeter

#82
citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

eerste foto's van het weatheren :http://amsac.be/weatheren.html

resultaten van enkelen, daar de meeste ongetwijfeld thuis iets beloofd waren[}:)][}:)][}:)],en ze geen tijd hadden om de wagonnetjes op de gevoelige plaat te zetten !



Dat is de reden waarom er maar zoveel wagonnetjes te zien zijn ! Aan de leden evenwel ook gevraagd ; een aantal was dan op de vergadering niet aanwezig, anderen hadden er niet aangedacht ze nog eens mee te brengen !

Groeten Peter[;)]

bollen neus

#83
Dat is nog een reden meer dan om in blijde verwachting te zijn op meer.[:)]

Metpetergaathetbeter

#84
citaat:
Geplaatst door bollen neus

Dat is nog een reden meer dan om in blijde verwachting te zijn op meer.[:)]



Ik wou dat ik je in die bewering zou kunnen bijtreden, maar helaas in een vereninging (ik denk dat dit wel geldt voor de meeste) heb je leden die helpen (en daar alles zouden voor doen!) en helaas anderen (=veelal is dat helaas de meerderheid ; de leden mogen er wel zijn maar mochten ze hun aandeel in het werk verhogen, dan zou dat voor iedereen aangenamer zijn!)

Groeten Peter[;)]

Metpetergaathetbeter

#85
citaat:
Geplaatst door evan

Toffe sfeer!





Evan,

ik denk dat we het zeker even tof kunnen maken(moet opletten wat ik vertel ; want Bert en Cees die komen zeker nog eens terug !) als jij eens een work-shop landschapsbouw komt geven !

Groeten Peter[;)]

bollen neus

#86
Waar heb ik die uitlag nog gehoord en horen vertellen in clubs? Is ook ??n van de reden dat ik niet aangesloten ben bij een club, langs de ene kant "moet" je niets en langs de andere kant kan je doen wat je wilt , leren en verder uitbouwen (uitproberen) zonder andere mensen lastig mee te vallen. Enkel veel lezen daar leer je ook veel uit, zeker voor modelbouw, een goede voorbereding is soms het halve werk, veel gaan kijken hoe het in de werkelijkheid is is ook geen overbodige luxe maar wordt ook O zo te weinig gedaan, soms heb ik het gevoel dat de mensen zelfs niet meer vanachter hun PC komen om zelf iets op te gaan zoeken . En nooit roefeldepijp werken, haast en spoed is zelden goed, enne een "perfect" model bestaat ook niet daar ben ik ook al achter gekomen [:)]

Metpetergaathetbeter

#87
Eric,

ik had eigenlijk nog een vraagje voor U : al die bollen neuzen die nu uitkomen van Roco  http://www.magix-website.com/mppo17/50/596/596E323036DA11E1BD6DA5D35451D50B.pdf  moet daar nog veel aangebeuren, of zijn die redelijk natuurgetrouw ?
Die loc's die jij allemaal verbouwd, die ken ik niet, vandaar mijn vraag !

Groeten Peter[;)]

bollen neus

#88
Peter, die vraag heeft echt niet veel te maken met het draadje "vervuilen in den AMSAC" nietwaar?
In elk model dat uitgebracht wordt zitten er fouten, das nu eenmaal niet anders ook niet bij ROCO dus.[:)]

Metpetergaathetbeter

#89
Deelnemers weatheren (geen club-leden) ik zond jullie een berichtje !

Groeten Peter[;)]