Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

weatheren in de AMSAC(inmiddels volzet)

Gestart door Metpetergaathetbeter, 14 november 2011, 18:40:12 PM

SuSke

#195
Leek me een leuke en leerzame dag, zeker aan de foto's te zien van de prachtige resultaten  ;)
Zal dus nog wat verder experimenteren op mijn eigen tempo en manier tot een volgende sessie zich aanbied  ;)


Spijtig dat ik er niet bij kon zijn, maar een dagje aan zee met de kleinzoon doet alles snel vergeten want dat is onvervangbaar  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Baureihe 103

Beste Allemaal,

Eerst de organisatie en de mensen die de catering gedurende de dag hebben verzorgd
helemaal top gedaan hierbij staat het werk dat allen verder hebben gedaan in de schaduw
en dat mag wel eens worden gezegd.
Het was een enorm leuke dag met super leergierige deelnemers ook dat zie je wel
eens anders.
Wel vermoeiend was avonds redelijk op, maandag avond avondje ivm afscheid zoon (gaat voor langere tijd
naar het buitenland, dinsdag afgeleverd schiphol, dinsdag avond weer eens aandacht geschonken aan mijn vrouw

daarom mijn wat later reactie.


Mannen bedankt het was erg leuk om te doen

Groetjes Bert.


Peter de fotogalerij krijg ik niet open de link werkt bij mij niet.
Peter de bal gehakt daar moeten wij het toch nog eens een keertje over hebben 8)
Bestaat er een andere hobby.

Michael

Citaat van: Baureihe 103 op 25 maart 2015, 19:16:12 PM

Peter de bal gehakt daar moeten wij het toch nog eens een keertje over hebben 8)
Bert was er uit die bal gehakt een hap genomen? :) :) :)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

modelbaanHO

Ik krijg ook geen foto's te zien wanneer ik op de link klik. Het fotoalbum is gehost bij One.com. Ik bewaar daar ook mijn foto's en kan ze ook niet (meer) openen met Chrome. Wanneer je de link kopieert naar Internet Explorer werkt het wel. Ik heb al zitten zoeken in de instellingen van Chrome maar heb nog geen oplossing gevonden.

Leuke fotoreportage en zeer mooie resultaten.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Metpetergaathetbeter

#199
misschien eens onze website bezoeken en fotoalbum aanklikken gaat dat dan wel ?

Groeten Peter ;)

http://amsac.be/index.php

OlivierV

Hier werkt het prima onder Chrome en firefox, onder opera zal ook wel geen probleem zijn.

Zal er hier enkele neerzetten. (selectie)




































Adios



- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

John Lostcreek

Ziet er gezellig uit. Altijd leuk een bouwdag samen  ;)
Groeten John

www.lostcreek.nl
Team Mitropa www.teammitropa.nl

viking

Mooie resultaten ik hoop dat ik dit ook zelf kan na een zelfde workshop van Bert en Cees volgende maand (25 april in Gent).

Moesten er nog mensen zijn die alsnog willen leren weatheren wij hebben nog plaats en er is ook stoofvlees  ;D.

Verheug er mij al op.

Grts

Johan


Cees52

Hallo

Bij mij werkte de link wel en heb de mooie foto's kunnen bekijken.

Bedankt voor het plaatsen.

groetjes uit beetje krom
opa Cees, die nog steeds de bal gehakt zoekt :-\

Metpetergaathetbeter

Citaat van: viking op 26 maart 2015, 18:09:53 PM
Mooie resultaten ik hoop dat ik dit ook zelf kan na een zelfde workshop van Bert en Cees volgende maand (25 april in Gent).

Moesten er nog mensen zijn die alsnog willen leren weatheren wij hebben nog plaats en er is ook stoofvlees  ;D.
Johan
eigenlijk zoeken ze daar nog een 8tal personen voor mee te doen, gaat pas door als er 50 mensen deelnemen in Gent, err zijn meerdere workshops, o.a. onze tom(reeves) gaat er met plaatster werken
De stoverij  is op Luciaanse wijze  ;D, als het doorgaat ga ik ook wil je meegaan dan mail je maar of je zend een pm (mocht je op 3rail forum zoeken kijk dan naar ontmoetingsdag Belgie)

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=54185.msg968232;topicseen#new mogelijks moet je geregistreerd zijn om mee te lezen !

mocht het je toch interesseren en je wil info laat maar een iets weten !

Groeten Peter ;)

OlivierV

Zeg Peter, er zit tussen de hier geplaatste foto's wel foto die perfect een gezicht plakt op wie jij bent, misschien moet je die eens aan je profiel toevoegen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

Citaat van: Chrisrail op 24 maart 2015, 16:18:20 PM
Allereerst een woord van dank aan de heren moderatoren Bert en Ernie
Oeps, foutje (dat was dat ander duo uit Sesamstraat als ik mij goed herinner)
Moest natuurlijk Bert en Cees zijn,  ::)
Ook dank aan de heren van ons bestuur die deze dag mogelijk hebben gemaakt en zeker
de dames niet vergeten die ons 's middags hun onderhand befaamde stoofvlees met friet serveerden.

Ook eventjes tijd genomen om enkele foto's te plaatsen




@ Bert en Cees
bedankt voor de fantastische uitleg enneuh ik kijk al uit naar de volgende vervolmakingscursus bij ons in den AMSAC

Groeten Chris ;)

Chris, die rode DB coilwagen, is dat er een van jou of is dat een die je uit mijn trein met 2802 ervoor hebt gehaald die op de clubbaan staat?
Hij komt mij namelijk nogal bekend voor (verweerd met make-up :D).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Baureihe 103

Citaat van: Michael op 25 maart 2015, 21:00:43 PM
Citaat van: Baureihe 103 op 25 maart 2015, 19:16:12 PM

Peter de bal gehakt daar moeten wij het toch nog eens een keertje over hebben 8)
Bert was er uit die bal gehakt een hap genomen? :) :) :)

Laar ik kort zijn er was geen bal aan ik bedoel er was geen bal :P
Bestaat er een andere hobby.

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 26 maart 2015, 19:20:23 PM
Zeg Peter, er zit tussen de hier geplaatste foto's wel foto die perfect een gezicht plakt op wie jij bent, misschien moet je die eens aan je profiel toevoegen.

Wedden foto 12...

;)