Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Spoor 1 in Hamme

Gestart door bollen neus, 11 november 2011, 16:44:14 PM

bollen neus

Ik ben juist terug uit Hamme (Oost-Vlaanderen) naar de baan spoor 1 gaan kijken te samen met mijn vrouw en zoon. Een kijkje gaan nemen , moest nog materiaal terug brengen voor de Pierre Van Vossel.Ook al een beetje nieuwsgierig na zijn telefoontje over zijn "nieuwste" speelgoedjes op spoor 1 vlak. Ze waren daar volop foto's aan het nemen voor de reclame afiches open deur week end volgend jaar op 11 en 12 februari 2012. Dus noteer dit maar al in jullie agendaakes h?. De nieuwste speeltjes zijn echte juweeltjes geworden een type 10, een type 12 met de volledige stroomlijn en de tenderlocomotief type 98. Tjonge knappe "beertjes" die stoomlocomotieven, spoor 1 leidt zich hiervoor perfect voor met alle geluiden die nodig zijn. Er is nu nog heel wat werk te verrichten qua de stroomvoorzieningen overal controleren en daar waar nodig is deze te verversen of vervangen, dan gaan ze volgende maand dus nog bijna 2 mand de tijd nodig hebben om alles op te kuisen en alles te laten "verdwijnen" wat te verdwijnen valt extra plaats te kunnen maken.Het
is niet de eerste keer dat ik daar binnen stap en toch zijn er heel wat nieuwe werkjes gadaan tegenover de vorige open deur, natuurlijk staat daar geen enorm groot team te werken aan deze zeer schitterende en unieke baan dus duurt het ook steeds iets langer dan soms geplant maar dat heeft als hobby dus weer de charme dat het allemaal vrijwilligers werk is wat er gerealiseerd is.
Ik weet het , misschien "iets" te vroeg om reclame te maken maar ik wilde deze nieuwtjes toch even vermelden hier op het forum.:)

Gerolf

Ik heb Pierre zijn 98 gisteren op de club gezien, en zijn 12 had hij bij op de opendeurdagen van MTD [8D]
Juweeltjes, inderdaad [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

Dit heeft hij me gisteren nog aan de telefoon gezegd van de club, hoe dan ook het blijft nog steeds verbluffend mooie creaties.[:)]

1op32

het type 10 heb ik al kunnen bewonderen, ben dan ook razend benieuwd naar de 98 en de 12 !!! Zal best een doekje meenemen om het kwijl van m'n mondhoeken te wrijven denk ik [:D].
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

bollen neus

Geert, echt de moeite dus om een "dwijl" mee te brengen [:D]

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door bollen neus

Geert, echt de moeite dus om een "dwijl" mee te brengen [:D]



Dat zal niet volstaan denk ik, zorg ook maar voor extra emmers om het kwijl op te vangen.
MC