Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Roco reeks 20

Gestart door Dieter, 03 november 2005, 14:34:23 PM

Dieter

Ik heb eens een vraagje. Ik heb onlangs een onhandig ongelukje gehad met mijn 2021 en ??n van de koevangers is naar de kl*ten (excuseer :I) Zijn deze nog te verkrijgen bij Roco of hoe kan ik hier eventueel aangerake? Iemand ervaring mee? Wie kan me helpen?

Mvg Dieter.
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

hobbyist

Zo heb ik ook een paar treintjes die van de tafel zijn gevallen. onderdelenlijst bij gehaald en besteld. nooit iets van gehoord. Kreeg van verschillende verkopers te horen dat dit zeer moeilijk is en stel dus voor om hier zelf aan de slag te gaan door een mal te maken en een copy in hars te gieten ( eventueel in wit metaal )

FREMO e.V. - afd Belgiƫ

Beste leden [8D] ,

Je kan een perfect model [;)]  bestellen bij PB messingmodel in Ranst.

De heer Paul Bellon [:p] geeft nog van de koevangers die op een hle 20 passen.

Hier is de link;
http://www.pb-messingmodelbouw.com

Hoop dat dit jullie kan verder helpen[?]

Mvg
Fremo e.V. - afd Belgi?

Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

svvander

Verkopen ze dergelijke spullen niet bij Jocadis of bij PB-messingbouw?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Koen

Hallo Dieter,

Ik heb een tijdje geleden een aantal onderdelen van Roco met succes bij Van Biervliet besteld. Je moet wel een beetje geduld hebben want je moet rekenen dat dit ongeveer 1 ? 2 maand kan duren.
Ik raad U aan contact op te nemen met Kristof of Sophie bij deze firma. Deze zijn ten volle bereid om U te helpen.

Koen
Nooit te oud om te leren

Dieter

Allemaal al vast bedankt. Ik zal eens contact opnemen met deze mensen. Want het is zo maar een kaal zicht zo zonder die koevanger. Theeft wel als +punt dat em nu nimeer kapot kan [:)], maar kzien em toch liever met.

mvg Dieter.
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!