Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

6/11/2011 20u10 rtbf La Une !

Gestart door mini-bs, 05 november 2011, 16:34:14 PM

mini-bs

't is wel bij de concurrentie maar toch graag even melden dat je zondagavond op La Une (rond 10 over acht)
een twee uur durend programma kan bekijken over spoorwegen in zuidelijk Belgi?.

linkje: urlhttp://www.rtbf.be/laune/programme-tv/detail_ma-terre-chemin-de-fer-chemins-de-reves?uid=87439481668&idshedule=d2d35642fbc9e0feaa2c7614384c1ef8/url

En als je niet houdt van treinen kan je nog altijd kijken voor de leuke presentatrice 8D of voor Pierre Herbiet in het geval van vrouwelijke kijkers :D
 

Metpetergaathetbeter

#1
heeft er iemand een idee als je het programma mist en niet kunt opnemen of via de computer zelfde programma achteraf nog te bekijken is ?

Groeten Peter[;)]

jakke

#2
Ik vermoed dat via deze link het programma te herbekijken is :

http://www.rtbf.be/laune/revoir/detail_ma-terre-chemin-de-fer-chemins-de-reves?uid=87439481668&idshedule=d2d35642fbc9e0feaa2c7614384c1ef8&catchupId=11-TMTHP300-000-PR-1&serieId=

Anders op de link die de forumstarter opgeeft en daar via klikken op "revoir" het programma opzoeken .

Succes .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Metpetergaathetbeter

#3
Jakke waarvoor dank [:)]

Groeten Peter[;)]

vanmiegroet

#4
ik heb het gezienop tv.
Vooral het eerste deel intresseerde mij.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

PeterC

#5
Deze nacht eens vluchtig bekeken en ziet er wel goed uit, vanavond eens rustig bekijken...
Groetjes, Peter


Sicco

#6
Jammer, dankzij de wetgeving (jammer genoeg ??n van de weinige wereldwijd geldende regels) mag je het niet bekijken als je niet in Belgi? woont.....

doomslu

#7
citaat:
Geplaatst door Sicco

Jammer, dankzij de wetgeving (jammer genoeg ??n van de weinige wereldwijd geldende regels) mag je het niet bekijken als je niet in Belgi? woont.....

Bij mij lukt het gelukkig wel.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dieselfreak

#8
Ik vond het iets te veel bla bla en te weinig tsjoek tsjoek. Maar de charmante presentatrice maakte veel goed. Het leven is tenslotte meer dan treinen alleen.
MC

marc goovaerts

#9
Vooral het eerste deel was interessant.

Een beetje ergerlijk waren sommige commentaren die van een soort 'Minist?re de la Propagande Walonne'schenen te komen. Terwijl ze ginder uitschreeuwen dat het in het noorden 'allemaal nationalisten zijn'.