Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

newbee

Gestart door modelspoorder, 02 november 2011, 18:28:14 PM

modelspoorder

ik wil mij graag even voorstellen, mijn naam is eric den boer en woon in spijkenisse nederland, ik ben al bekent op diverse andere treinenforums en ook hier heb ik al namen gezien van mensen die ik ook ken van andere forums. Ik hou mij bezig met H0 en spoor 0 vorige week nog op eurospoor gestaan met mijn diorama in 0 , zal wat foto,s plaatsen, ook mag ik graag de luchtkwast hanteren om te weahteren en te spuiten.
vragen?? stel ze gerust.....

groet...
eric
mitropamannetje

railman56

welkom op het forum eric.
op eurospoor gestaan....dan zal je wel wat te bieden hebben.[;)]
mogen we eerst wat werkjes van je bewonderen? de vragen komen dan wel vanzelf.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Metpetergaathetbeter

Eric,

Welkom hier op het forum ! ik las al elders dat je intenties gaan naar iets Belgisch te bouwen !

In het verleden merkte je m'n naam ook ergens op(bij Beneluxspoor) en jij was de eerste van wie ik een berichtje kreeg met de vraag of ik ziek geweest was en of het nu metmijbeterging ! Gewoonlijk ga ik onderaan het blad eens kijken wie de nieuwste leden zijn !

Vandaar mijn berichtje(het eerste via MSM-forum ?) aan U gericht.
Ik hoop dat je op dit forum waar het wemelt van Belgen ('t is trouwens een Belg. forum)iets kunt bijleren en ook ons iets bijleren ! Want ik zag dat jij ook wel fraaie stukken maakt,zij het wel in een andere schaal dan degene ik beoefen(lees verzamel)
alvast veel leesplezier en tot binnenkort !

Groeten Peter[;)]

Paulogic

O zo welkom Eric... nice nog eentje met een Null in de aderen.
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

Welkom op het forum, Eric.
Laat de fotos maar komen [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Durango

Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

modelspoorder

heee, leon, jouw kom ik ook overal tegen he??....hoe is het met m,n verwarmingswagen??[:o)]

eric
mitropamannetje

modelspoorder

is even kijken of het lukt om een foto te plaatsen...





ik geloof dat het werkt of moet het anders ???...foto van mijn diorama...

eric
mitropamannetje

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door modelspoorder

is even kijken of het lukt om een foto te plaatsen...

http://img850.imageshack.us/img850/3493/leerdam002.jpg



ik geloof dat het werkt of moet het anders ???...foto van mijn diorama...

eric



gewoon je link bij beneluxspoor.nl dan kunnen ze alles zien
Groeten Peter

doomslu

Beste Eric, ik heb even jouw berichtje aangepast zodat de foto rechtstreeks te zien is. Ga maar eens kijken hoe het moet. Je moet gewoon de link tussen "IMG"-tags zetten. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

Ik ga u beginnen volgen makker... Me tarzan, Me like
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

citaat:
Geplaatst door modelspoorder
is even kijken of het lukt om een foto te plaatsen...
ik geloof dat het werkt of moet het anders ???...foto van mijn diorama...
Je foto was misschien niet meteen gelukt, maar wat je daar gebouwd heb is dat zeker wel [:p]
Welkom op ons forum, Eric! Ik denk dat we aan jou een goede aanwinst hebben [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelspoorder

mitropamannetje

lilitrein

citaat:
Geplaatst door modelspoorder

ik wil mij graag even voorstellen, mijn naam is eric den boer en woon in spijkenisse nederland, ik ben al bekent op diverse andere treinenforums en ook hier heb ik al namen gezien van mensen die ik ook ken van andere forums. Ik hou mij bezig met H0 en spoor 0 vorige week nog op eurospoor gestaan met mijn diorama in 0 , zal wat foto,s plaatsen, ook mag ik graag de luchtkwast hanteren om te weahteren en te spuiten.
vragen?? stel ze gerust.....

groet...
eric


Hoi Eric,
Welkom op dit gezellige forum.
Heb zelf ook op Eurospoor gestaan en heb je modulle gezien, Zag er gelikt uit hoor.

Spoorze  Bert
Periode II  Deutsche Reichsbahn
Brawa-Roco-Fleischmann-Märklin-Rivarossi-Piko-Trix. 3-Rail Digitaal-Analoog geschakeld.