Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Nieuwe (eerste) website!

Gestart door Cozzy, 28 oktober 2011, 22:20:46 PM

Cozzy

Het is zover... een voorzichtige poging om een eigen webstek op te zetten rond de bouw van m'n spoorbaan...
Een bezoekje waard? :I

http://ailleurs-niverance.weebly.com/index.html

Groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

doomslu

Zeer netjes vormgegeven. Daar hou ik wel van. Doe zo voort!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OMC

Ik sluit me bij Luc aan, zeer netjes en overzichtelijk gehouden. Heeft elke bezoeker wat aan op het internet, houden zo [:)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

marc goovaerts

Inderdaad heel knap van vormgeving en ook de interface is heel duidelijk. Lijkt erg professioneel !

Gerolf

Mooie start, Tom. Proficiat. Mooie foto's ook [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Cozzy

Allemaal danku danku...[:I]

Heb totaal geen 'verstand' van websites bouwen maar via zo'n tool gaat dat aardig.
De foto's zijn via een © -overeenkomst te gebruiken via de tool.
De rest is proberen en proberen...

Groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Steven 1/43 modelling

Hey Tom,

ik wil ook een woordje van lof kwijt met de simpele vriendelijke opbouw van je website. [:)]

Knap dat je tevens er de tijd voor vond ook een website te starten.... tijd ontbreekt me. [:I]

Vandaag op de boekenbeurs toch weer twee boeken vast genomen over opbouw van een website met HTML5 ... het zal er toch ooit eens van komen, heb tevens beeldmateriaal al genoeg van de eerste fases van mijn baan ...

Succes ermee en hij staat bij mijn favorieten ! [:D]

Caponordtraveller - Steven

PeterC

Tom, ik geef niet zo vaak commentaar op een website maar deze is 'sober' en daar houd ik van [^][^].

Toch nog een kleine opmerking [;)]: bij 'mobiel' gebruik (Android en I-dingskes) is je site enorm traag (hosting niet geoptimaliseerd voor 'mobiel' gebruik? [:I])
Groetjes, Peter


marc goovaerts

Het zal waarschijnlijk nooit voor iedereen ideaal zijn...

Op avondschool geleerd om onze Flash-sites te richten op 800 x 600 pixels. Omdat er nogal wat portables met kleine schermen rondlopen.

Maar eerlijk gezegd, eerst werden alle huisschermen groter, daarna wil iedereen met een postzegelformaat onder de arm lopen ?
Van mij moeten die dan maar aan het scrollen slaan.
Wat hebben al de anderen anders aan hun (minimaal 17-inch) scherm ?

Cozzy

Steven, Peter en Marc,
bedankt voor de bezoekjes [:)]

Peter en Marc wat de resolutie en gebruik voor mobile betreft... dit klinkt als Wit-Russisch in m'n oren. Maw geen idee wat er mogelijk is, de site is opgebouwd via een online webbuilder. Hierdoor kan je enkel binnen de vooraf bepaalde lijntjes kleuren.
Mettertijd zal eea me wel duidelijk worden en dan kan ik het misschien nog optimaliseren.

Alvast bedankt voor jullie feedback en tips!

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Cozzy

't Heeft even geduurd maar eindelijk een update van mijn site.
feel free to visit... [;)]

http://ailleurs-niverance.weebly.com

Groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Martin Welberg

Eerste bericht gemist maar het ziet er goed uit, lekker KISS, daar hou ik wel van...

Cozzy

citaat:
Geplaatst door milocomarty

Eerste bericht gemist maar het ziet er goed uit, lekker KISS, daar hou ik wel van...



Thanks Martin!
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Cozzy

Eindelijk de website http://ailleurs-niverance.weebly.com/blog.html van nieuw materiaal voorzien...
Feel free to visit...

Groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Kautenbach

ziet er prachtig uit, heldere opbouw, en idd niet te vol, mooi. Ook de "vulling" is top, en het thema, ga je richting Frankrijk? wel intressant! ga zo door :D

groet, wim