Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

even voorstellen

Gestart door n/a, 24 oktober 2011, 23:48:54 PM

n/a

hallo allemaal,
Ik ben sinds vandaag nieuw lid op dit forum;
Voor mij zijn modeltreintjes totaal nieuw.
Ik heb nl. vorige maand voor mijn zoontje van 8 jaar zijn eerste elektrisch treintje gekocht van het merk Piko. Hij is gek op treintjes en nu is het de bedoeling dat ik voor hem een ontwerp ( plank waar ik een landschap met bergen, tunnels, brug, enz.....) ga uitwerken.
Zoals reeds vermeld heb ik totaal geen ervaring, dit houdt dus in dat ik jullie vele vragen zal moeten stellen.

DelticPower

Hallo Xavier, welkom op dit forum.
Fijn dat je voor je zoontje met treinen aan de gang gaat, en ik hoop dat zowel zoontje als papa er veel plezier aan gaan beleven.
Stel hier op het forum je vragen, en de antwoorden vliegen rond je oren.
Veel succes.

Gerolf

Welkom, Xavier [8D] Veel plezier hier en met de nieuwe hobby [;)]
Als je ons forum hebt ontdekt, heb je waarschijnlijk ook al gemerkt er veel informatie kan nagelezen worden, ook over landschapsbouw, een plan ontwerpen, ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Welkom op dit forum, Xavier.
Stel je vragen maar.  Er zijn hier genoeg mensen die je met plezier zullen voorthelpen!
Succes!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Xavier,

Welkom hier op het forum !

Alleen maar zorgen dat je zoon ook nog aan spelen toekomt ![:D]
Want nogal veel papa's spelen meer dan de zoon voor wie trein bedoeld was ![;)]

Trouwens weet jij wat modeltreinen gemeen hebben met een vrouwenborst ?

Welnu ze zijn beiden voor de kinderen en de papa speelt er steeds(altijd ?) mee ![}:)]

Groeten Peter[;)]

swarol

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Durango

Welkom Xavier,

Je zult hier voor het bouwen van een baan veel dingen tegenkomen die je kunt gebruiken.
En inderdaad je zoon laten spelen en niet te veel zelf. Dat komt wel als je zoontje het niet meer ziet zitten die treintjes.
En vragen kun je gerust stellen, domme vragen zijn er niet, domme antwoorden misschien soms weleens.[:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

n/a

hallo allemaal,

Bedankt voor de reeds talrijke reacties.
Ik ga vanavond beginnen met het verkennen het forum; het is de bedoeling dat ik zo veel mogelijk info vindt hoe ik moet starten met de bouw van het landschap,....
Ik heb al iets gelezen over het gebruik van kurk onder de rails, verder sta ik nog niet; Dus ik heb nog veel leeswerk.
Grts,
Xavier

loebaske

Welkom Xavier,

Ben soms een weekje niet online op het forum en kan bijna niet meer volgen, dus als jij het forum gaat verkennen ga je veel tijd moeten hebben, succes[:)][:)]

Eric