Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 108

Gestart door doomslu, 23 oktober 2011, 20:46:49 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

mvg,
Paul(ogic)

loebaske


conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Pol

H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Kees-Jan


martintje

citaat:
Geplaatst door doomslu

[?][?][?]



Idem
Mvg Marty

Metpetergaathetbeter

Luc,
vertel eens meer want aan al die icoontjes heb je uiteindelijk ook niet veel ! Nietwaar ?
Waarom mogen we de volgende MSM beslist niet missen !
Misschien zoals laatst bij die Ned.Coil-set Ns eens de art.nr vermelden ! Dit om de verwarring te vermijden daar ik al een hele tijd in het bezit van een (die???)set was van Marklin !
Groeten Peter[;)]

doomslu

Ik vond het wel grappig, deze conversatie zonder woorden. [:D]

Het is bijzonder moeilijk om je mening te geven over iets waar je zelf intensief mee bezig geweest bent. Bovendien heb ikzelf het uiteindelijke resultaat nog niet in handen gehad.
Ik bedoel: ik heb alle artikels wel gelezen (meer dan ??ns), maar als het dan gebundeld is merk je pas of het geheel goed zit.

Ik doe toch een poging.
De Belgische baan is de moeite. Dit is iemand die ik op het TMM-forum heb "gevonden". Bovendien blijkt de man een echte amateur fotograaf te zijn, zodat zijn foto's van topkwaliteit zijn.

Ik mag zeker ook niet vergeten de Britse baantjes te vermelden.

Bovendien is het "praktijk" gedeelte heel uitgebreid. Het hernummeren en ombouwen van de verlichting van de Piko 2813 zijn mooie artikels. Doch voor forumleden is dit gekende materie.
De serie "vuistregels voor sporenplannen" van Gerard vind ik persoonlijk absolute top. Verplichte leerstof voor alle planners en bouwers, is mijn mening. [;)]

Naast enkele boeiende reportages, o.a. over Genk hebben we ook veel nieuws daar vergaard.

Kortom: ik vind 'm echt de moeite, maar wie ben ik?
Jullie moeten oordelen...

@peter: we proberen steeds artikelnummers te vermelden in het nieuws. Hebben we dat vergeten? Dat is dan een foutje... [:(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Nog twee keren slapen.  Hopelijk ligt dat nummer dan ook in de bus [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Luc,

't is U vergeten van die ref.nr., in dit geval kon het niet veel kwaad, maar als het dan gaat om bv. een gelimiteerde serie is het dan soms wel jammer als je die mist als je al in de veronderstelling bent dat je hem al hebt(sets met goederenwagons lijken vaak heel goed op elkaar) !

[:p]Wij kijken alvast uit naar het (volgende=aankomende) nr.('t is eigenlijk al betaald daar ik abonnee ben) maar het is beslist leuker als het dan nog een boeiend en leerlijk nr is ! Hopelijk arriveert hij reeds op donderdag, maar ik verdenk mijn facteur van het feit dat hij hem eerst zelf leest[:D], natuurlijk kan dat niet want hij is nog steeds ingepakt ![:)]

Groeten Peter[;)]


Pol

citaat:
Geplaatst door doomslu


De serie "vuistregels voor sporenplannen" van Gerard vind ik persoonlijk absolute top. Verplichte leerstof voor alle planners en bouwers, is mijn mening. [;)]



Ik ben ook alvast fan van die serie! Ik zit al wel redelijk ver in mijn planning, maar ik vond het vorige artikel wel bemoedigend: blijkbaar ben ik redelijk goed bezig! [8D] Ik ben dus heel benieuwd naar het vervolg van deze reeks.

Britse baantjes interesseren me ook altijd. Heel inspirerend, ook al zal mijn eigen baan dan Duits zijn.

Groeten,

Pol

P.S.: De conversatie zonder woorden mag voor mijn part wel verwijderd worden hoor als dit mensen stoort, maar ik vond ze ook wel grappig. [;)]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Metpetergaathetbeter

die conversatie zonder woorden stoort mij helemaal niet, maar slimmer wordt je er eigenlijk ook niet van ![:)][:D][8D][:I][:p][}:)][:o)][;)]
Ik maak ook graag grapjes !!!
Groeten Peter[;)]

Paulogic



[}:)][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)