EXP-"0"-FORUM

Gestart door tonycabus, 27 november 2004, 23:41:52 PM

tonycabus

Ik ben er wat laat naartoe gekunnen ( efkes "gauw" de auto moeten repareren, dan nog efkes gauw kommissies doen...) Maar het was de moeite!
Niet wereldschokkend groot, deze werkgroep staat immers nog in de babyslofjes, want zelfs "kinderschoenen" is nog teveel gezegd, maar men heeft toch een aantal interessante modelbouwers op de been gebracht. Klein maar fijn dus. H??l erg mooie dingen gezien, kwaliteit te over. En dan heb ik het niet eens over de ouderdomsdeken, Mr. Huybrechts (slechts 90, en bouwt nog!). "Ik heb genen tijd om oud te worden" zegt hij. Zijn Breaks uit gelaagd papier, zijn reeks 27 uit kweeniewa, trams, en nu een stoomtramlok uit stukken van blikjes! Kwijlen en dweilen, om het in twee woorden te zeggen.

Tony
--------------------

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

loco

Tony,

Het Nul-Forum staat inderdaad in zijn kindersloffen. Maar dit is nu eenmaal een periode die je doormoet in je leven. Nu nog even de puberteitscrisis doormaken en dan worden we allemaal groot.

Alhoewel beperkt, waren er zeer intreressante zaken te zien. Ik heb zelfs een concrete en werkbare oplossing gevonden voor voor het chassis van mijn GCI rijtuig(en) die ik aan het bouwen ben in plasticard. Niet simpel, maar dat wist ik al van in het begin toen ik ermee begon. Het belooft een lang artikel te worden !!!
Ik heb ook uitvoerig een babbel gehad met Patrick Danckaert. Ook hij heeft me een aantal suggesties gedaan om mijn stoomloc type 81 van het nodige geluid te voorzien.
En dan zijn er natuurlijk de trouwe vrienden waarmee je uitvoerig van gedachten kunt wisselen.
Loco

__________________________

www.de-pijl.be : met ondermeer recent nieuws uit het grootbedrijf en modelbouw

tonycabus

Ik vernam zopas dat M. Huybrechts, onze ouderdomsdeken, een tijdje geleden het tijdelijke voor het eeuwige heeft verwisseld.
Havoc's tip voor sneller zoeken mbv Google is, tussen haakjes, wel efficient! Binnen de seconde had ik de topic betreffende Dhr Huybrechts zaliger op het scherm.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

Dat was op 15/2 van dit jaar (even opgezocht in het ledenblaadje van MTD)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw