Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Ga terug naar de stations

Gestart door marimon, 18 oktober 2011, 10:24:05 AM

marimon

Heb deze link ontvangen. Zeer mooie prenten van belgische stations.
http://users.skynet.be/garesbelges/

Veel plezier.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

doomslu

Mooi, doch deze link staat op het forum al een keer of 10 (volgens Google)... [;)]

Bovendien staat hij ook in de "links" lijst op modelspoormagazine.com, wat onze referentielijst is voor links.

Het blijft weliswaar een mooie site. [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

swarol

citaat:
Geplaatst door doomslu

Mooi, doch deze link staat op het forum al een keer of 10 (volgens Google)... [;)]

Bovendien staat hij ook in de "links" lijst op modelspoormagazine.com, wat onze referentielijst is voor links.

Het blijft weliswaar een mooie site. [:p]


klopt heb hem nog niet zolang geleden ook geplaatst, maar blijft handige en mooie site
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Michiel

Ik heb de afgelopen jaren al uuuuuren zitten ronddwalen op deze site, op zoek naar aanwijzingen en voorbeelden van hoe het vroeger was: een hek van de NMBS in 1900, wanneer werden bielzen niet meer ondergestopt, hoe zagen telegraafpalen eruit, lage perrons, reklameborden, voetgangersbruggen tussen perrons, gelijkvloerse oversteken of tunnels, ... enz

Wat een unieke en waardevolle site. Ik hoop dat ie nooooit zal verdwijnen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Michiel

Ik heb de afgelopen jaren al uuuuuren zitten ronddwalen op deze site, op zoek naar aanwijzingen en voorbeelden van hoe het vroeger was: een hek van de NMBS in 1900, wanneer werden bielzen niet meer ondergestopt, hoe zagen telegraafpalen eruit, lage perrons, reklameborden, voetgangersbruggen tussen perrons, gelijkvloerse oversteken of tunnels, ... enz

Wat een unieke en waardevolle site. Ik hoop dat ie nooooit zal verdwijnen.

Heb je Delcampe al eens geprobeerd

swarol

ben al blij dat ons huis er niet bij staat, dennenhof van 1900,met balken uit de 13de eeuw.

want we krijgen nu met de zomer al bussen aan de deur (echt waar geen grap)

in elk geval bedankt marimon voor de tip [;)] want op uw leeftijd en deze intresse knap[;)]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Michiel

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door Michiel

Ik heb de afgelopen jaren al uuuuuren zitten ronddwalen op deze site, op zoek naar aanwijzingen en voorbeelden van hoe het vroeger was: een hek van de NMBS in 1900, wanneer werden bielzen niet meer ondergestopt, hoe zagen telegraafpalen eruit, lage perrons, reklameborden, voetgangersbruggen tussen perrons, gelijkvloerse oversteken of tunnels, ... enz

Wat een unieke en waardevolle site. Ik hoop dat ie nooooit zal verdwijnen.

Heb je Delcampe al eens geprobeerd


Yep, even verlavend! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)