Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

WAAR ZOEKEN

Gestart door swarol, 14 oktober 2011, 16:14:53 PM

swarol

iemand op forum hier heeft me ooit eens een site doorgeven waar ik alle belgische treinen kon vinden.

tot men spijt ben ik het adres kwijt :IV

kan iemand me helpen aub
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

dgrr57

In de echte wereld : HIER (in het frans...)
In de kleine wereld : HIER (in het nederlands, vertaling aan de gang ...)

swarol

thx nu direct opslagen.... hartelijk bedankt dgrr 57 [;)]

was wel niet de site die ik daarvoor heb gekregen (was met echte treinen) maar deze is zeker zo goed al dan niet beter [:p]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

dgrr57

citaat:
Geplaatst door swarol

thx nu direct opslagen.... hartelijk bedankt dgrr 57 [;)]

was wel niet de site die ik daarvoor heb gekregen (was met echte treinen) maar deze is zeker zo goed al dan niet beter [:p]

Graag gedaan. Een goede plaats om te beginnen zoeken is de link pagina van ons tijdschrift : HIER

conducteur

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door swarol

thx nu direct opslagen.... hartelijk bedankt dgrr 57 [;)]

was wel niet de site die ik daarvoor heb gekregen (was met echte treinen) maar deze is zeker zo goed al dan niet beter [:p]

Graag gedaan. Een goede plaats om te beginnen zoeken is de link pagina van ons tijdschrift : HIER


Ik wist niet dat er al zo'n uitgebreide linkspagina bestond bij MSM. Daar staat een pak info bij elkaar. Zou het echter niet handiger/overzichtelijker zijn als een structuur aangehouden wordt zoals op http://webwijzer.bibliotheek.be/ waar de (sub)categorie?n aan te klikken zijn, en je dan de resultaten ziet, ipv nu de hele lijst?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dgrr57

citaat:
Geplaatst door conducteur

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door swarol

thx nu direct opslagen.... hartelijk bedankt dgrr 57 [;)]

was wel niet de site die ik daarvoor heb gekregen (was met echte treinen) maar deze is zeker zo goed al dan niet beter [:p]

Graag gedaan. Een goede plaats om te beginnen zoeken is de link pagina van ons tijdschrift : HIER


Ik wist niet dat er al zo'n uitgebreide linkspagina bestond bij MSM. Daar staat een pak info bij elkaar. Zou het echter niet handiger/overzichtelijker zijn als een structuur aangehouden wordt zoals op www.webwijzer.bibliotheek.be waar de (sub)categorie?n aan te klikken zijn, en je dan de resultaten ziet, ipv nu de hele lijst?

Ik denk van niet. Met de hele lijst kan je gemakkelijk zoeken (weet je, ctrl f [;)]). Als je eerst een categorie moet bepalen en uw link zit niet in deze categorie, ja ..... of beter nee [;)]

ps.: uw link werkt niet [;)]

doomslu

Ik ben akkoord met Patrick.
Kan ook moeilijk anders h?? [;)] [:D] [^]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Inderdaad, juist gezien dat de link naar de zoekindex webwijzer niet werkte. Die heb ik dus al aangepast. Na wat (omslachtig) zoeken al een paar defecte links tegengekomen, er niets ambetanter dan een defecte link.

Ken je dit al, Luc? http://www.iwebtool.com/broken_link_checker?

Toch zou ik de diverse categorie?n beter doen opvallen door de opmaak een beetje te wijzigen (groter zetten bv). Ofwel bovenaan een lijst met de categori?en, die via een link binnen de pagina, je doorverwijzen naar de desbetreffende (sub)categorie. Dan heb je het voordeel van webwijzer (goede structuur, makkelijk zoeken: klik je in webwijzer bv op sport en hobby's, dan op hobby's, dan op modelbouw heb je direct wat je zoekt over modelbouw...) en je kan nog altijd zelf zoeken in de ganse lijst.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dgrr57

citaat:
Geplaatst door conducteur

Inderdaad, juist gezien dat de link naar de zoekindex webwijzer niet werkte. Die heb ik dus al aangepast. Na wat (omslachtig) zoeken al een paar defecte links tegengekomen, er niets ambetanter dan een defecte link.

Ken je dit al, Luc? http://www.iwebtool.com/broken_link_checker?

Toch zou ik de diverse categorie?n beter doen opvallen door de opmaak een beetje te wijzigen (groter zetten bv). Ofwel bovenaan een lijst met de categori?en, die via een link binnen de pagina, je doorverwijzen naar de desbetreffende (sub)categorie. Dan heb je het voordeel van webwijzer (goede structuur, makkelijk zoeken: klik je in webwijzer bv op sport en hobby's, dan op hobby's, dan op modelbouw heb je direct wat je zoekt over modelbouw...) en je kan nog altijd zelf zoeken in de ganse lijst.

Bedankt voor de link checker. Kende ik niet (kan niet alles weten [:D]). Ik zal het volgende week gebruiken om een opkuis te doen [;)]

Qua opmaak : er is een nieuwe versie in opkomst (niet waar, Luc [?]) en we zullen er dan misschien van profiteren om....

swarol

terwiijl jullie site's uitwisselen, geef ik ondertussen een

thx voor de tips heb al extra mapje gemaakt [;)]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

loebaske

Iemand foto's van de 5407 (bolle neus) is voor de kleurstelling..

Heb het maar hier geplaatst men vraag omdat ik niet meteen een draadje vond..

bollen neus

Citaat van: loebaske op 02 november 2014, 09:32:38 AM
Iemand foto's van de 5407 (bolle neus) is voor de kleurstelling..

Heb het maar hier geplaatst men vraag omdat ik niet meteen een draadje vond..

Die kan je op veel sites zo "plukken"
Den Eric.