Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

rangeerstation zakdoek groot Amerikaans vb + laser

Gestart door Metpetergaathetbeter, 12 oktober 2011, 15:33:21 PM

Metpetergaathetbeter


Michiel

#1
Dit project is hier al een aantal keer langs gekomen, maar het blijft fascinerend en technisch een huzarentukje. [:p]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

#2
citaat:
Geplaatst door Michiel

Dit project is hier al een aantal keer langs gekomen, maar het blijft fascinerend en technisch een huzarentukje. [:p]

 

Michiel,
waarvoor excuses, nooit eerder hier opgemerkt ![:I]
PS Michiel slapen Huzaren anders dan wij ?[:D][;)]

Groeten Peter[;)]

Michiel

#3
Je hoeft je niet te excuseren, want dit blijft een boeiend stukje modelbouw, en interessant om de stand van zaken weer eens te zien.

O ja, Huzaren slapen inderdaad anders. Ze doen het "gewaagd"! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

#4
[:D]  [:D] [:D]

Ik heb - denk ik - ooit een sporenplan hiervoor in Model Railroader gezien. Iets voor Evan als hij terug is van Peru? [8] [:D] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marctje

#5
evan kent dit al hoor. ik had de link van deze website doorgegeven aan eddy van collectorsbank maar hij had geen primeur voor evan.
bij deze ook hier geen primeur hoor
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub