Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

franstalige site(forum)

Gestart door ronny-vdv, 27 oktober 2005, 16:47:14 PM

ronny-vdv

Geachte,

Kan de huidge gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt worden op de franstalige site ?

Ik heb problemen om in te loggen op de franstalige site, zelf voor nieuwe gebruiker aan te maken.

Wie kan mij helpen ?

Mvg,

Ronny8)8)8):):)
Mvg,

ronny-vdv

tonycabus

Ronny,
Je kan zonder meer je huidige gebruikersnaam daarop gebruiken, maar je moet je wel inschrijven op dezelfde manier als je dat hier al deed.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

ronny-vdv

Tony,

Het lukt niet !
Wanneer ik wil registreren, dan krijg je een pagina met de registratieregels die je moet accepteren. Wanneer ik op de knop accepteren druk, dan komt hij terug op dezelfde pagina, hij gaat dus niet naar het volgende blad.

Een oplossing ?

Mvg,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

laurens66

Zet je virusspul eens uit, firelwall etc, weet aanzetten als je je hebt aangemeld

diesels

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Tony,

Het lukt niet !
Wanneer ik wil registreren, dan krijg je een pagina met de registratieregels die je moet accepteren. Wanneer ik op de knop accepteren druk, dan komt hij terug op dezelfde pagina, hij gaat dus niet naar het volgende blad.

Een oplossing ?

Mvg,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]



Heb je toevallig ingesteld dat je bij elke site moet aangeven of je cookies wilt accepteren, of dat die automatisch niet geaccepteerd worden? Als de site gene cookie op je pc kan plaatsen, herkent hij je niet en kan je niet aanmelden of inloggen...

groeten Sicco

argilla

bij " selecteer taal" staat alleen het Nederlands. Vandaar misschien ??

Ik zou ook graag eens een kijkje gaan nemen bij onze Waalse vrienden. [:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *