Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

De duikbril in het zonnetje

Gestart door Michiel, 06 oktober 2011, 21:05:10 PM

Michiel

Omdat ik zo erg veel foto's heb van de duikbril (MS86), dacht ik ze maar eens beschikbaar te gaan stellen voor het "groot publiek" (zonder enig voorbehoud, vrij te gebruiken). Het doel is om via een website dit treinstel voor te stellen, en allerhande extra's aan te bieden dat betrekking heeft tot dit treinstel.

De site in nog maar net deze avond opgezet, aanvullingen (met onder andere de foto-rubriek) zullen snel volgen. Ik hoop dat er publiek voor is, want dan zou er eventueel een vervolg kunnen komen. En bij gebrek aan belangstelling gaat ze waarschijnlijk weer snel uit de ether.

Have fun!

url="http://sites.google.com/site/motorstel86/"http://sites.google.com/site/motorstel86//url
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

Leuk idee Michiel, uitbreiden met je foto's van de reeks 23? Daar heb je er toch ook een groot deel van?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

itchy

ik kijk er naar uit! laat maar komen die foto's!
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

doomslu

"This page has insecure content" ??? [?]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

citaat:
Geplaatst door doomslu

"This page has insecure content" ??? [?]



Kan gebeuren met een verkeerd certificaat... (oudere versie van websoftware)
mvg,
Paul(ogic)

Michiel

Dat lijkt me vreemd. Ik kan je verzekeren dat ik er niets verdacht op gezet heb. Zelf heb ik ook een hoop blokkers en scanners op mijn computer staan, en geen enkel ervan geeft bij mij gezever.

Ik vermoed dat de melding bij jou werkt op "sites.google.com" waar een gigantische verzameling van sites op staan allerhande.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Ik krijg wel de melding "certificaat ongeldig" maar voorts geen virus of malware melding. Beloofd in elk geval een goede website te worden.
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Wat zou dat betekenen: "certificaat ongeldig"? Ik wil dat wel proberen te herstellen, maar heb geen flauw idee wat deze melding inhoudt.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

OMC

Mooi initiatief Michiel! Ik krijg geen problemen op je website en heb al eens een kijkje gaan nemen, ik zie dat je de AM86 in simulatorspellen ook gaat bespreken?
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Michiel

Tja, simulatiespellen... voor Trainsimulator en ik dacht Transport Tycoon zijn er MS86 modelletjes beschikbaar. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ga toch even het bestaan ervan bespreken.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ERVIN

Ook hier geen problemen met het openen van je site , ziet er goed uit, en dat gaat dus een " volgertje" worden h?.[;)]

OMC

citaat:
Geplaatst door Michiel

Tja, simulatiespellen... voor Trainsimulator en ik dacht Transport Tycoon zijn er MS86 modelletjes beschikbaar. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ga toch even het bestaan ervan bespreken.



Trainsimulator draait hier regelmatig op mijn PC, daarmee kan ik je wel verderhelpen als je het nodig hebt.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Michiel

Ik heb net een 50-tal foto's van het MS86 op de site gezet. Niet steeds de mooiste, maar ik heb van bijna elk van de 52 eenheden een foto. Ik mis er nog 16... [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

citaat:
Geplaatst door OMC

Trainsimulator draait hier regelmatig op mijn PC, daarmee kan ik je wel verderhelpen als je het nodig hebt.


Hoi John, de site waar het MSTS model van het MS86 treinstel downloadbaar was, is niet meer actief. Heb je toevallig nog een copij? En zou ik het op mijn site mogen zetten, of zijn daar rechten op ivm het beschikbaar stellen?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Ik heb zo ongeveer alles verzameld aan informatie en verscheidenheid aan illustratiemateriaal dat ik heb kunnen vinden betreffende de Duikbril-MS86. Ik zal bij tijds met eigen foto's de ontbrekende treinstellen aanvullen en hoop ze ooit allemaal te hebben "geschoten".

Mij lijkt het compleet. Maar mocht ik toch iets vergeten zijn, of er staats is verkeerds, dan kan je me dat natuurlijk steeds zeggen. Ik zal de site dan aanpassen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)