Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

De duikbril in het zonnetje

Gestart door Michiel, 06 oktober 2011, 21:05:10 PM

swarol

als hij wordt zoals uw anno 1920, wordt ik zeker een regelmatige bezoeker,

want de site (anno 1920) is zeker een aanrader voor nieuwelingen op het forum (veronderstel dat de oudere er al geweest zijn [:D])
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

stevend

hoi Michiel
Ik heb je site net ontdekt.
Het is een welkomend geschenk, dus voor mij TOP!
Ik zat al een tijdje te wachten op dergelijke sites, in het verleden hadden we nog de site van sicco (maar helaas).
Zoals Luc Dooms al schreef is het zeer overzichtelijk en aangenaam te vertoeven.
Aleen jammer (en daarin volg ik ook Luc) dat het nog om 1 motorstel gaat!
Ik wens je hierbij veel lof (chapeau !) , en vrijetijd. En hopelijk een vervolg van gans ons nmbs bestand.[:D]

Michiel

Steven, en eigenlijk iedereen, bedankt voor de positieve reacties. [8D] Een tweede site is onderweg. Ik heb nogal veel werk met het verwijderden van alle tags en grafitti [xx(], maar beetje bij beetje komen worden de foto's geplaatst. Aanvullende informatie wordt ook verzameld en zal bij tijds ook op de site verschijnen.

Dat ik zo het hele NMBS tractiepark zou bespreken, lijkt me nogal utopisch, maar ik hoop toch wel een groot deel te vatten van het materieel dat op de lijnen 124 en 26 te spotten zijn. Maar misschien is het, zoals hierboven al aangehaald, een aanzet om gezamelijk iets uit te bouwen? [8)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)