Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

BAANWACHTERSHUIS (S)PUR1

Gestart door Dirky, 01 oktober 2011, 23:16:10 PM

Dirky

Terwijl er gewacht wordt op de onderdelen van het Stellwerk ben ik aan het 3D model begonnen voor een kleine baanwachterswoning zoals er in Baden-Wurttemburg toch wel enkele staan. Deze vrij kleine woningen gaan schuil achter een voorgevel die amper iets meer dan 5m breedte heeft.

IMGhttp://i836.photobucket.com/albums/zz286/Dirky/SPOOR1/20110927005.jpg/IMG

swarol

#1
ben benieuwd naar de volgende foto's
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Havoc

#2
Ging jij niet stoppen met spoor I ???? [}:)]
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Dirky

#3
Stoppen? Nooit van mijn leven [:)][}:)]

In mijn draadje "overstappen..." eindig ik met "over de komende maanden/jaren ga ik spullen verzamelen die in de 1/32 wereld passen".

Dus ben ik nu stapsgewijs spullen aan het verzamelen die de spuigaten niet uitlopen qua prijs. Terwijl ik wacht op de aandrijvingen en wat messing voor de andere projecten ben ik hier op dit gesprongen.

Ook de voor mij nieuwe manier van ontwerpen geeft me dankzij de kunsten van Laser-Paul een voldoening!

Een spoor 1 baan zal niet voor direct zijn. De scenery mag alvast mijn kasten beginnen vullen.

Mijn korte vakantie in Baden-Wurttemberg heeft me wel een kick gegeven. Als er een baan komt zal die eerder Duits lijken...[;)]

mini

#4
Laat maar komen Dirky, ik denk dat er wel een aantal spoor 1 vrienden afwachten wat het wordt en die gebouwen vinden wel op elke baan een plaatsje. Duitse invloeden zijn altijd goed in de 1 wereld.
Over niet perfecte dingen kan men gemakkelijker de negatieve dingen opnoemen dan de positieve er in te zien,     spijtig

Dirky

#5
Paul tegen het lijf lopen kan zware gevolgen hebben [:)]

Gisteren de stukken gekregen voor de start van dit project:






Steam.N

#6
Moi begin, Dirky.
Laat de fotos maar komen. Alle vertrouwen dat het goed komt [;)][;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirky

#7


stapke verder...

Dirky

#8


dakwerken kunnen bijna beginnen...

Michael

#9
Dakwerken kunnen beginnen, maar dit ziet er al weer goed uit,in afwachting van het vervolg.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Dirky

#10


zit nog altijd met een vakwerk-dilemma. Hier is de imitatie gemaakt met karton...

evan

#11
Ik vind het er goed uit zien[:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dirky

#12
dank je Evan

mijn frustratie ligt echter bij de "produceerbaarheid"! Het moet aan een goed tempo vooruit gaan. Hier was dat dus helemaal niet het geval...[:(]

Michael

#13
Dirk misschien niet snel genoeg naar u goesting, maar het resultaat mag er zijn.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kees-Jan

#14
Wow mooi! Dirky.

Dat ziet er zeker goed uit.

Kees-Jan