Besturingsysteem

Gestart door n/a, 25 oktober 2005, 16:48:55 PM

n/a

Zijn er forumleden die ervaring of kennis hebben van het besturingsysteem van www.miniware.nl?;)

Gerolf

Ik kende het nog niet, en voortgaande op hun website is het een veelbelovend systeem, maar nog 'in ontwikkeling'.
De interface via een RS485 is zeker interessant, hoewel er 'slechts' 32 modules met elk 8 in- of uitgangen aangesloten kunnen worden: dus 256 in- of uitgangen samen.
Voor veruit de meeste priv?-banen is dit ongetwijfeld voldoende, voor mezelf niet ... [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

pahasoft

Hoi,

Echter als je de afgelopen jaren de site hebt gevolgd en gezien hebt hoevaak hier iets anders is aangeprezen en weer anders van opzet, dan hoop ik wel voor degene die het systeem gaan gebruiken dat dit echt het definitieve concept is van Fred.

ERVIN

citaat:
Geplaatst door pahasoft

Hoi,

Echter als je de afgelopen jaren de site hebt gevolgd en gezien hebt hoevaak hier iets anders is aangeprezen en weer anders van opzet, dan hoop ik wel voor degene die het systeem gaan gebruiken dat dit echt het definitieve concept is van Fred.

Ja klopt,ze hebben het al zo dikwijls verandert of vernieuwd,het wordt de hoogste tijd dat ze nu eens bij hetzelfde idee blijven,en dat ze het nog wat uitbreiden!!

pahasoft

Ik denk zelf dat het een best leuk systeem is. Echter met de ervaring van de zeer sterk wisselende gedachtes/ideeen/websites zou ik er zelf nog zeker niet aan beginnen. Laat het eerst maar eens bewezen worden dat het nu wel zo blijft als het is.