MSM 107

Gestart door doomslu, 24 september 2011, 13:56:45 PM

conducteur

Hier geen msm. Die komt anders altijd op vrijdag toe... Nog even geduld oefenen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door conducteur

Hier geen msm. Die komt anders altijd op vrijdag toe... Nog even geduld oefenen.



Hier in Lochristi hetzelfde, of misschien leest de facteur hem eerst ![:D]
Inderdaad een van de betere, met art. met veel verscheidenheid die mogelijks iedereen kan bekoren !

Groeten Peter

PS had nog een vraagje die Marklin set coilwagons is die niet al een tijdje uit of betreft het hier om een volledig nieuwe set 'ook geen nr. vermeld!) !
Zou het niet mogelijk zijn om bij ieder nieuw voorgesteld art. het tijdperk te vermelden, soms wordt dat wel eens vergeten !

martintje

Toch blijft het leuk om te zien hoe de diversiteit is bij de lezers, ik vond dit namelijk een van de minste nummers van de afgelopen tijd [:)].
Juist doordat ik de eerste reacties hier las, vielen mij juist de geprijste artikelen wat tegen, zowel in uitleg en foto's, als ook het object waar het over ging.
Aangezien dit uiteraard een kwestie van smaak is, is het geen kritiek op de redactie
Neemt niet weg dat er genoeg leuke dingen vallen te lezen, en als dhr Nouallier er in staat is het voor mij altijd al de moeite waard.
Ik ben benieuwd naar 108 in ieder geval [:)]
Mvg Marty

Steven 1/43 modelling

Hoi,

een tof nummer 107, inderdaad ??n van de betere sinds een tijdje voor de knusselaars onder ons, ook voor beginners is er gedacht tof !!!

Steven

conducteur

MSM was toch toegekomen, maar blijkbaar leest ons ma ook MSM[}:)]

Inderdaad een van de betere nummers. Ik ben vooral benieuwd naar het vervolg van de straatlampen en van het ontwerpen van sporenplannen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door conducteur

MSM was toch toegekomen, maar blijkbaar leest ons ma ook MSM[}:)]

Inderdaad een van de betere nummers. Ik ben vooral benieuwd naar het vervolg van de straatlampen en van het ontwerpen van sporenplannen.



Eerst uw les(huiswerk) leren en dan in de boekjes lezen ! [:D]
Groeten Peter[;)]

Paulogic

Peter...

Ik heb u zaterdag wel zien zitten hoor... weggestoken op uw werk MSM aan het lezen...
[:D][:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Paulogic

Peter...

Ik heb u zaterdag wel zien zitten hoor... weggestoken op uw werk MSM aan het lezen...
[:D][:D][:D]



Leugens, ik was zaterdag vrij en ging mijn moeder bezoeken die reeds 3 maand in het ziekenhuis verblijft ![:p][8D]
Groeten Peter[;)]
Ben zonet van het werk thuis gekomen, gleed uit op de ladder en bleef met mijn veiligheidsschoenen tss de treden haken en in sprietstand later op de andere voet terechtgekomen. Vergelijkbaar met voetballer Vossen van Genk ; hij is 4weken onbeschikbaar en ik kreeg briefje voor 3 dagen ! [}:)]Leven is vaak onrechtvaardig en niet alleen op financieel gebied !
Hopelijk is de voet beschikbaar om op zaterdag Genk te bezoeken !

conducteur

citaat:
Geplaatst door conducteur

...en van het ontwerpen van sporenplannen...


Het moeilijkste is voornamelijk een sporenplan te ontwerpen voor mijn treinbaan in een L vorm van 3m *1m(lange been) en linksvoor nog 1*1m (korte been). De voorgestelde ontwerpen zijn nog altijd de helft langer (Flintfield en Zandvoort aan zee). Rennsteig is een halve meter te lang,  maar daar moet een mouw aan te passen zijn. Ik zou wel graag rondrijden op mijn treinbaan (geen kopstation), tenzij er een doorgaand traject ligt naast het kopstation, maar gezien de beperkte ruimte zal het snel vol liggen.    
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum