Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

tip-duitse baan

Gestart door swarol, 05 september 2011, 06:40:15 AM

swarol

mss weten jullie dat al, het draaid dan ook al jaren, op de ard (d1) geven ze zondagsnachts die sch?nsten bahnstrecken, het is een programma van een uur dat u een zicht geeft vanuit de bestuurders plaats, zonder commentaar enkel de geluiden van de trein en rondom, heb dat eens opgenomen, nu was het italie; san remo-cuneo, men kan duidelijk de sporen en wat er zoal naast spoor groeid of leeft
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

ysbeer

citaat:
Geplaatst door swarol

mss weten jullie dat al, het draaid dan ook al jaren, op de ard (d1) geven ze zondagsnachts die sch?nsten bahnstrecken, het is een programma van een uur dat u een zicht geeft vanuit de bestuurders plaats, zonder commentaar enkel de geluiden van de trein en rondom, heb dat eens opgenomen, nu was het italie; san remo-cuneo, men kan duidelijk de sporen en wat er zoal naast spoor groeid of leeft



Dat draait inderdaad al van af 1996,regelmatig soms elke nacht een stukje.
Ik heb ze allemaal opgenomen,nieuwe komen er niet meer bij(jammer).
Ze staan nu op vhs echter al jaren in de kast,als alles er nog op staat tenminste
Ze zijn realtime dus dwars door australie is wel een lange en nog al eentonige rit.(500 km recht vooruit)
Zuid afrika idem maar wel mooier.
De beste vind ik Griekenland.
Wil je ze echt compleet neem dan de stukken op (s nachts) en plak ze met een simpel video programa aan elkaar (windows movie maker voldoet al)
Ze zijn ook te koop op DVD voor zo een 16 euro per stuk.De kwaliteit is beter dan van VHS
wim

Jurgen

Ik dacht de link naar Bahn TV door te geven, maar blijkbaar bestaat dit niet meer. Ze waren eerder al gestopt met de satteliet-uitzendingen, nu dus ook via internet.

Je kon er ook volledige ritten bekijken van verschillende Duitse, maar ook buitenlandse spoorlijnen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

swarol

nu bestaat er op nl 2 dacht ik ook zo een programma,

maar is wel met commentaar.

op youtube kan je ze ook zien die van sch?nsten bahnstrecken
daar kan je ze downloaden en daarna op dvd branden.
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa