Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Koeien en andere beesten

Gestart door doomslu, 29 augustus 2011, 20:55:37 PM

doomslu

Omdat ik zo goed gewerkt heb (schilderen dus) mocht ik van mijn vrouw een huisdier hebben. Ik kocht een kudde koeien.

Ik heb ze in de wei gezet, maar vind dat ze er heel plastiekerig uit zien.
Nu heb ik wel enkele idee?n hoe dit proberen op te lossen, maar ik heb er geen ervaring mee. Wie heeft er tips, voorbeelden en/of foto's?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

Zet ze enkele dagen in de regen... nadien eventjes met haarlak
over de vuile koeien en... echte koeien. Trucsken van mijne pa
zaliger.
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

Schilder ze paars.  Als ze moeten binnenkomen roep je dan op LEOOOOO [:D][:D][:D]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ToThePoint

Kan u niet helpen Luc, maar die buitenzettip kan wel eens werken.
Let dan wel op dat het de fermette koeien niet zijn, die dansen creemglace uit hun uiers.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

conducteur

Pas op, ik denk (kan mij ook vergissen, was op in het roycourt/drubeck nog geen dwarsligger)  dat er op de Milka koe in H0 een patent staat geregistreerd op naam van Modelspoorclub de dwarsliggers[;)]. Een of andere dwarsligger moest nodig een milka koe in de wei zetten op roycourt.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Dirky

Ik zou je titel willen veranderen naar koeien en andere Preiserianen e.d. Luc.
Waarom: