eerste poging kolenbelading

Gestart door patatje70, 28 augustus 2011, 18:57:32 PM

Thommy

zijn dat lassen die doorroesten? of? want op 1e zicht lijkt tussen de afstand van de grote vakken gelijk op het echte model
Greetz

Thommy

loebaske

Dat zijn lassen die doorroesten, niet altijd gemakkelijk om die precies aan te duiden, doe mijn best en plaats wel een foto als de rest ook is bevuild...en dan oordelen als het goed is of slecht, is men eerste poging  ;) ;)

loebaske

Heb er proberen het beste van te maken.....met die doorroesting  ;)







Uw mening is welkom!!!

Chrisrail

#78
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

oei...was van plan om geen foto's meer te plaatsen....

Metpetergaathetbeter

fraaie kleuren, allé het ontbreken van kleuren maar het vuile, het roest, enkel mis je eigenlijk de blutsen en de beschadigingen die menig wagon (ont)sieren !

Groeten Peter ;)

PS op 3 rail-forum onder de rubriek weatheren heeft Baureihe 103 (bert) ook een draadje voor het beschadigen (of zo te lijken) van wagons !

Groeten Peter ;)

OlivierV

Toch niet verkeerd gelukt Eric.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Dat is misschien interessant voor me op de weathering dag, want ga anders niet veel bijleren denk ik...

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 09 maart 2015, 17:55:20 PM
Dat is misschien interessant voor me op de weathering dag, want ga anders niet veel bijleren denk ik...
hoe je kwam niet, je moet wel weten wat je wilt hé  ;D

Metpetergaathetbeter

ik las je pm en wij gaan eens kijken of we daar een mouw of een been kunnen aanpassen, hé Eric !

Groeten Peter ;)


centauri167

Ziet er weeral heel goed uit Eric.  :)

loebaske

Dit zijn de laatste drie van een reeks van 18stuks, ontbreek er nog een tweetal waarvan eentje wordt uitgerust met sluitlicht, anders weet het systeem niet wanneer de trein uit het blok is...








Baureihe 103

Citaat van: loebaske op 09 maart 2015, 17:55:20 PM
Dat is misschien interessant voor me op de weathering dag, want ga anders niet veel bijleren denk ik...

Mooi dan hoef ik niet zo veel te doen. Ik ga dan lekker in een hoekje stil
zitten genieten van een trapist met bubbels en u zorgt voor de rest. ;D

Groetjes Bert

Trouwens netjes gewerkt ik bedoel de boel goed vervuild 8)
Bestaat er een andere hobby.

mark7758

Netjes gedaan. (Of slordig gedaan.) Net echt.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Flushworkz