Modelspoor, praktijk > Weatheren, vervuilen

eerste poging kolenbelading

<< < (4/19) > >>

stefan:
De wissels voor het gebouw van zandvliet ;) En zoals de treinen vertrekken op zandvliet zo gaan ze naar 1 klant. Leeg komen ze dubbel terug 40+ wagons en vol vertrekken ze ongeveer 20+ wagons.

loebaske:
Niet mis als probeersel, maar volgens men bedenkingen (kan ook mis zijn) heeft een EAOS wagon nooit kolen vervoert, containers,schrot enz..maar kolen[?][?]wie gaat ze daar uitscheppen[?][?]ikke nie zenne [;)][;)]
Het zijn meer speciaale zijlossers zoals Erwin vb heeft geplaatst.
En zoals aangehaald is de wagon zeeeer proper voor kolen, als lading gebruik AUB geen echte kolen, maar ga naar de aquarium zaak en koop daar een zakje filter kolen, goedkoop, natuur getrouw en belangrijk..zeeer licht.

Alle begin is moeilijk en al doen leerd men het.[:)][:)]

OMC:
citaat:Geplaatst door stefan

De wissels voor het gebouw van zandvliet ;) En zoals de treinen vertrekken op zandvliet zo gaan ze naar 1 klant. Leeg komen ze dubbel terug 40+ wagons en vol vertrekken ze ongeveer 20+ wagons.


En tot enkele maanden geleden vertrokken ze met ongeveer 40 wagons vanaf Zandvliet richting Dillingen of Mannheim met 2x T28 (totdat het niet echt goed meer vooruit ging op lijn 24 [:D])

loebaske:
Ga hier dit topic verder zetten, in de plaats van weer een nieuw, ga eens de handen uit de mouwen steken om ook eens die van mij onderhanden te nemen en ook nadien te vullen...

Het eerste wat ik heb gedaan is alle wagens gans uit elkaar halen, de reden is dat men beter aan alles kan om te verweren, want niet elk onderdeel  moet hetzelfde lot ondergaan, sommige onderdelen mogen wel eens meer aandacht hebben..



Gebruik 1/1 foto's als hulpje bij het verweren..


foto > Erwin


foto > Mark7758

en nu eens aan de slag...

loebaske:
Het kan ook bij Roco voor komen dat niet alles mooi aansluit, hier is dit nu geen groot probleem want niets is gelijmd en kan nog gecorrigeerd worden nadien...



Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie