Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

zelfbouw

Gestart door glamo, 20 oktober 2005, 15:00:04 PM

glamo

dag iedereen;

ik ben van plan om zelf mijn huizen en bedrijfsgebouwen uit plasticard te maken. ik heb de nodige plannen en documentatie, maar zou nu graag overgaan tot de aankoop van THE DUPLICUTTER en-of THE CHOPPER van NWSL. heeft er iemand al ervaring met deze werktuigjes, en waar in de streek van KORTRIJK kan ik ze kopen. de prijs zou ook nuttig zijn om weten.

alvast bedankt KURT.
 

Gerolf

Ik heb de chopper: prima instrumentje, gekocht bij Chalumano destijds (nu collectorsbank) voor zo'n 30 Euro.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

guy holbrecht

De chopper heb ik ook. Echt een handig toestelletje. Het andere toestel, de dupli-cutter, zit ook in mijn werkschuif, maar ik vind die niet handig om mee te werken. Slechts ??n keer gebruikt en daarna mooi weggelegd. Geef mij maar een potlood, een stalen lat, een geo-driehoek en een scherp hobbymes. Dat is meer dan voldoende, samen met de chopper uiteraard.
Waar hij te vinden is in de streek van Kortrijk, dat weet ik niet. Het verre West Vlaanderen nietwaar. Mijn materiaal komt van bij Chalumano. Indertijd een leuke winkel(ben wel nog niet in de nieuwe zaak geweest) en prima materiaal.
vgr
Guy

jean-luc

Hallo,

Zijn er treinwinkels in de streek van Kortrijk ? Ik dacht het niet. Misschien vind je het in een zaak in het ringcenter te Kuurne.
Je kunt het zeker vinden in het Modelbouwcenter West-Vlaanderen te Brugge want daar kocht ik ooit mijn exemplaar en ik ben er echt tevreden over.

Groeten, Jean-Luc

Fretbol

In Kortrijk kan je de modelbouwzaak "De Concorde" vinden, met ook een groot assortiment modelspoor.

Van Biervliet in Ingelmunster is ook een grote zaak, maar meer gericht op M?rklin en minder op algemene modelbouwmerken

CL-Decor in Sijsele heeft in elk geval ook een groot aanbod plasticard, maar of ze de toestelletjes van NWSL hebben weet ik niet

Anthony ;)

glamo

bedank iedereen voor de tip's.
ik ga in het weekend eens naar modelbouw west vlaanderen kijken in brugge. ik was vandaag bij van biervliet in ingelmunster en ze hebben veel profielen in plastiek uit een opkoop in de aanbieding.
ook veel evergreen  te krijgen.

greet KURT
 

glamo

HEB DE PRIJS VERGETEN TE VERMELDEN.
1euro per profiel van 1 meter.