Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Nieuw lid

Gestart door frocky, 24 augustus 2011, 20:32:37 PM

frocky

Hallo iedereen,
Even voorstellen.
Mijn naam is Francis(38 jaar)woonachtig te Sint-Truiden, samenwonend en vader van Senne.
Dit laatste is ook de reden waarom ik hier ben terecht gekomen.
Dit zal wel duidelijk worden in de volgende mail.:D

Metpetergaathetbeter

Frocky,

Welkom hier op het forum ! Ik hoop dat je hier alvast geholpen wordt met datgene wat je in de toekomst wilt posten op het forum.

Ik zie dat je uit (voetbalgekke) St-Truiden bent, de afgelopen jaren mijn midweekbestemming in Belgie ! In ieder geval kun je daar veel inspiratie opdoen voor je scenerie !

Groeten Peter[;)]

Gerolf

citaat:
Geplaatst door frocky
samenwonend en vader van Senne. Dit laatste is ook de reden waarom ik hier ben terecht gekomen.
Jaja, een treintje kopen "omdat de kinderen het graag hebben" [:D] Goed excuus [}:)] [;)]
Nee, serieus, welkom man ! [8D] Veel plezier op ons forum [:)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

van harte welkom in ons midden francis.
nog veel plezier (beide) met de hobby.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dirkkerckhofs

Zo is het bij mij ook begonnen 12 jaar geleden: trein gekocht voor de zoon zijn eerste communie. Zoon heeft het al lang opgegeven en ik ben niet meer te stoppen [:D]

Welkom!

Dirk
citaat:
Geplaatst door frocky

Hallo iedereen,
Even voorstellen.
Mijn naam is Francis(38 jaar)woonachtig te Sint-Truiden, samenwonend en vader van Senne.
Dit laatste is ook de reden waarom ik hier ben terecht gekomen.
Dit zal wel duidelijk worden in de volgende mail.[:D]



marc goovaerts

Er is dan ook die oude mop over die twee zaken die voor kinderen gemaakt zijn, terwijl het de vaders zijn die er mee spelen...

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }