Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

uitschrijven

Gestart door oldtimmer, 24 augustus 2011, 08:10:30 AM

oldtimmer

oldtimmer zech het lidmaatschap op het is niet wat ik er van verwcht had

Gerolf

Als ik het goed begrijp
- omdat je (tot nu toe) niet voldoende geholpen wordt met je railplan
- omdat niemand (tot nu toe) reageert op je andere vraag over een boekje met railplannen?

Heb je al eens verder gekeken in de rubriek "railplannen"? Heb je al eens rondgekeken op de rest van het forum?

Ik denk dat ons forum en behoorlijke naam heeft naar "hulpvaardigheid" toe, maar begrijp wel dat dit allemaal vrijwilligerswerk is.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Hoi Alex,

De Z-spoorgemeenschap is vrij klein, en niet iedereen komt hier elke dag meelezen. Even geduld, en ik denk wel dat er Zetters zullen reageren op je vraagje over je sporenplan. En vooral, ik denk dat zij ook blij zullen zijn met een extra Z-spoor-amateur. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

oldtimmer

ja ik werd een beetje ongeduldig dus ik blijf nog maar afwachten
sorry oldtimmer
Alex

mahtoska1

Hallo Alex,

Als Z-ter ben ik zeer blij dat er nog een lid bijkomt. Het is hier reeds geschreven dat de Z gemeenschap klein is in Belgi?/Nederland. Van deze kleine groep, zijn er maar enkele actieve deelnemers op dit forum.

Zoals ik je reeds per mail laten weten heb, heb ik niet altijd de tijd om dit forum te volgen.
Als ik kan, zal ik zeker antwoorden op de vragen die je hier steld.

Met de beste Z groeten,

Pieter